Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pavel Los přestoupil z Shellu k platformě Oracle CrowdTwist

Po téměř dvaadvaceti letech strávených u společnosti Shell je Los od nového roku stratégem pro „engagement“ a loajalitu spotřebitelů ve skupině Oracle.

Do konce loňského roku působil Pavel Los jako předseda představenstva Shell pro Česko a Slovensko, dlouhé roky se také staral o jeho věrnostní programy, pro něž byl do července 2021 manažerem tři a půl roku dokonce na globální úrovni. Letos ale přešel ke skupině Oracle, kde je stratégem pro „engagement“ a loajalitu spotřebitelů v platformě CrowdTwist. Ta se jako SaaS služba zaměřuje na omni-channel věrnostní projekty a analytiku (Oracle ji koupil v roce 2019).

„Jsem nadšený, že se mohu dál věnovat věrnostním systémům s obrovsky zkušeným týmem Oracle CrowdTwist, v němž vzniká spousta zajímavých věcí. Těším se, že budu moci pomáhat značkám s ‚engagementem‘ spotřebitelů a zvyšováním jejich hodnoty,“ uvedl Los na svém LinkedIn profilu.

Reklama
MMcite

U společnosti Shell strávil Los takřka dvaadvacet let. Začínal tam v červnu roku 2000 a přes sedm let se věnoval marketingové komunikaci na českém, slovenském trhu a ve střední a východní Evropě. Po té se přes dva roky ve spolupráci s mediálními agenturami věnoval plánování médií jako „global media implementation manager“, další tři roky byl globálním manažerem pro komunikaci v místě prodeje. Dál byl tři a půl roku marketingovým manažerem pro střední a východní Evropu, než se v březnu 2016 dostal ke zmiňovaným věrnostním systémům a jejich inovacím.

Loni pak také Pavel Los rozjel svou kreativní digitální agenturu Blue Systém, která se mimo jiné zaměřuje na tvorbu webů či e-shopů, online marketing a SEO optimalizaci. Mezi klienty má například skupinu Prospero Events Group, Scott.Weber Workspace, Nika Logistics či Dalap.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu