Pavel Los přestoupil z Shellu k platformě Oracle CrowdTwist

Po téměř dvaadvaceti letech strávených u společnosti Shell je Los od nového roku stratégem pro „engagement“ a loajalitu spotřebitelů ve skupině Oracle.

Do konce loňského roku působil Pavel Los jako předseda představenstva Shell pro Česko a Slovensko, dlouhé roky se také staral o jeho věrnostní programy, pro něž byl do července 2021 manažerem tři a půl roku dokonce na globální úrovni. Letos ale přešel ke skupině Oracle, kde je stratégem pro „engagement“ a loajalitu spotřebitelů v platformě CrowdTwist. Ta se jako SaaS služba zaměřuje na omni-channel věrnostní projekty a analytiku (Oracle ji koupil v roce 2019).

„Jsem nadšený, že se mohu dál věnovat věrnostním systémům s obrovsky zkušeným týmem Oracle CrowdTwist, v němž vzniká spousta zajímavých věcí. Těším se, že budu moci pomáhat značkám s ‚engagementem‘ spotřebitelů a zvyšováním jejich hodnoty,“ uvedl Los na svém LinkedIn profilu.

U společnosti Shell strávil Los takřka dvaadvacet let. Začínal tam v červnu roku 2000 a přes sedm let se věnoval marketingové komunikaci na českém, slovenském trhu a ve střední a východní Evropě. Po té se přes dva roky ve spolupráci s mediálními agenturami věnoval plánování médií jako „global media implementation manager“, další tři roky byl globálním manažerem pro komunikaci v místě prodeje. Dál byl tři a půl roku marketingovým manažerem pro střední a východní Evropu, než se v březnu 2016 dostal ke zmiňovaným věrnostním systémům a jejich inovacím.

Loni pak také Pavel Los rozjel svou kreativní digitální agenturu Blue Systém, která se mimo jiné zaměřuje na tvorbu webů či e-shopů, online marketing a SEO optimalizaci. Mezi klienty má například skupinu Prospero Events Group, Scott.Weber Workspace, Nika Logistics či Dalap.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen