Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pavel Kalouš odchází z Rockaway, bude řídit Chronotechnu

Po roce a čtyřech měsících skončil Pavel Kalouš na pozici PR manažera společnosti Rockaway a nově se rozhodl přijmout výzvu rozvíjet z pozice CEO česko-švýcarskou hodinářskou značku Chronotechna.

Chronotechna vznikla v roce 1946, původně vyráběla například známé hodinky Prim, které se ovšem časem vyčlenily do vlastní značky. Chronotechna v roce 2018 spustila veleúspěšnou kampaň na Kickstarteru, v níž značka získala více než dvět milionů korun na nové mechanické hodinky. 

„Musím poděkovat Rockaway Capital za příležitost, spoustu zkušeností, krásných zážitků a vztahů se skvělými kolegy, kterých si nesmírně vážím. Někdy člověk musí zavřít oči a skočit. Proto díky úžasným investorům Harry Guhl, Jan Sykora a Adrian Buchmann, že na mě v Chronotechně vsadili a do rukou mi vložili ohromnou zodpovědnost,“ uvedl k přestupu na LinkedIn sám Kalouš. 

Reklama
Abovalve

Před působením v Rockaway psal téměř šest let pro časopis Forbes a jeho webovou verzi. Působil také ve vydavatelství Economia, Lidových novinách nebo Czech News Center. „Čeká mě hodně práce a dlouhá cesta se spoustou nových věcí a protože chci na téhle cestě být maximálně otevřený, rád je s vámi budu sdílet. Třeba to pro někoho z vás bude také inspirace zavřít oči, rozhoupat se k riskantní změně a skočit do neznáma,“ uzavírá Kalouš. 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)