Vydavatelství Next Page Media rozšiřuje své portfolio a vylepšuje své tituly. Redesign i změna periodicity čeká například magazín Football Club. Mediální dům také chystá úplně novou platformu.
„Plány máme velké, prvním březnovým číslem Football Clubu přijde redesign, souběžně chceme spustit i nový web a chystáme podcasty. Ve druhé polovině roku se těšíme na knihu, ‚merch‘ a první velký inzertní projekt. A snad dojde i na fotbalové eventy,“ říká publisher Martin Vlnas s tím, že letos vyjdou čtyři čísla fotbalového titulu a v příštím roce je jich v plánu šest. Stávající redakce by se měla rozšířit o dva další spolupracovníky. Football Clubu nyní šéfuje z funkce publishera Ondřej Tůma, který byl předtím šéfredaktorem magazínu i webu Finmag stejného vydavatelství.
Vydavatelství, v rámci kterého vychází také dvouměsíčníky Heroine, Finmag a patří sem i server Peníze.cz, nedávno rozšířený i na slovenský trh, chystá i další projekt. Podle Vlnase se jedná o platformu, která bude obsahem konkurovat webu Czech Crunch a Forbesu a zároveň nabídne „technické nástroje pros sdílení know-how, vzdělávání, pracovní nabídky a také propojování zakladatelů s investory“. „Pro ni hledáme silného partnera, který se s námi bude podílet na vývoji a využije synergických efektů pro svůj core byznys,“ upřesňuje Vlnas. Dodává, že s jedním partnerem už jednání pokročila, takže se projekt už pravděpodobně brzo rozhýbe.
Vydavatelství také chystá paywall pro web Heroine a s prvním letošním číslem Finmagu také představí novou šéfredaktorku a vzhled dvouměsíčníku. Next Page Media (dříve Partners Media) už Finmag měnilo loni v lednu.