Spolupráce americké mediální společnosti NBCUniversal a reklamního zastupitelství RTL AdConnect, které je součástí mediální společnosti RTL Group, má přinést zadavatelům nové příležitosti ve Spojených státech, V Evropě a Asii.
Obě společnosti, které partnerství oznámily včera, si v rámci něj navzájem umožní přístup ke svému „televiznímu a digitálnímu inventory“.
„Chceme, aby NBCUniversal byla první globální volbou pro marketéry,” uvedl KC Sullivan, prezident globální reklamy a partnerství NBCUniversal v tiskové zprávě. „RTL posílí naší reklamní nabídku v Evropě, kde bychom rádi vylepšili své postavení,” dodal. Podobně se vyjadřuje i Stéphane Coruble, CEO RTL AdConnect. Pro RTL partnerství zase představuje lepší pozici mezi zadavateli ve Spojených státech.
NBCUniversal zahrnuje televizní společnost NBC a filmové studio Universal Pictures. Vše patří společnosti Comcast. RTL Group je největší evropský provozovatel soukromých televizí a rádií ve dvanácti zemích.