Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

NBCUniversal se spojila s RTL AdConnect

Spolupráce americké mediální společnosti NBCUniversal a reklamního zastupitelství RTL AdConnect, které je součástí mediální společnosti RTL Group, má přinést zadavatelům nové příležitosti ve Spojených státech, V Evropě a Asii.

Obě společnosti, které partnerství oznámily včera, si v rámci něj navzájem umožní přístup ke svému „televiznímu a digitálnímu inventory“.

 „Chceme, aby NBCUniversal byla první globální volbou pro marketéry,” uvedl KC Sullivan, prezident globální reklamy a partnerství NBCUniversal v tiskové zprávě. „RTL posílí naší reklamní nabídku v Evropě, kde bychom rádi vylepšili své postavení,” dodal. Podobně se vyjadřuje i Stéphane Coruble, CEO RTL AdConnect. Pro RTL partnerství zase představuje lepší pozici mezi zadavateli ve Spojených státech.

Reklama
ČEZ

NBCUniversal zahrnuje televizní společnost NBC a filmové studio Universal Pictures. Vše patří společnosti Comcast. RTL Group je největší evropský provozovatel soukromých televizí a rádií ve dvanácti zemích.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)