Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Média se budou moci pochlubit novou pečetí kvality od NFNZ

Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) představil nový název svého projektu hodnocení důvěryhodnosti médií. Nově se nazývá MediaRating, přidává vlastní logo a pro média zavádí možnost užití pečetě, kterou si mohou vystavit například na svou domovskou stránku.

Dříve se projektu říkalo Rating NFNZ. Fond hodnocení realizuje už dva roky, sleduje v rámci něj dodržování hlavních novinářských principů. „Spojení slova rating čili v překladu hodnocení a slova média jasně vymezuje oblast působení projektu, proto MediaRating,“ vysvětluje úpravu výkonná ředitelka NFNZ Kateřina Hrubešová (viz foto). Rozhovor s ní si budete moci přečíst v dalším čísle týdeníku MAM, které vychází v pondělí 10. ledna. „MediaRating chceme posunout mezi jednotné mediální měny, tedy do metrik jako jsou Mediaprojekt, NetMonitor, Peoplemetery či monitoring inzerce. Mediální agentury už dnes náš Rating znají a používají ho,“ dodává Hrubešová.

Projekt získává i své vlastní logo a pro analyzovaná média navíc NFNZ přidává známku (pečeť) s aktuálním hodnocením, kterou budou moci zveřejnit na svém webu či na titulní straně. Autorem loga i pečetě MediaRatingu je grafik David Slimák, který vytvořil vizuální styl a logo NFNZ.

Reklama
MMcite

MediaRating dnes zahrnuje více než 84 zhodnocených titulů v oblasti zpravodajství a publicistiky a koncentruje média tištěná i internetová.  

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu