Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Martin Hošek ukončuje „misi Herbadent“

Dosavadní šéf marketingu Herbadentu bude další vývoj firmy ovlivňovat v roli konzultanta. Chce pomáhat k růstu i dalším značkám.

Místo jednoho roku 25 měsíců. Tak začal Martin Hošek svůj příspěvek na profesionální sociální síti LinkedIn o svém působení ve společnosti Herbadent, která z bylin vyrábí prostředky pro péči o ústa. Připomněl, že od majitele společnosti Pavla Smažíka dostal v prosinci 2019 zadání nastavit firmu pro růst, dostat značku do zorného pole cílovky, ideálně pak produkty do maximálního možného počtu domácností. A udržet je tam. Mise se podle něj podařila, a tak se Hošek posouvá k novým výzvám, přestává se starat o každodenní marketing Herbadentu.

„Covid zamotal spoustu věcí, a tak se z roční mise stala dvouletá. Po těch dvou intenzivních letech v Herbadentu můžu zodpovědně prohlásit, že to byla, a snad nadále bude velmi hezká zkušenost a že jsem moc rád přispěl ke všemu výše uvedenému,“ uvedl Hošek.

Reklama
Know

Podle něj se podařilo nastavit základní vizuální koncept značky, znásobit distribuční síť, stejně jako spontánní znalost značky, zdvojnásobit obrat a o stovky procent zvýšit online prodeje.

„Důležité je, že se zdá, že lidé mají Herbadent rádi. Já ho mám taky rád, takže jsem přijal nabídku ne tak úplně a definitivně vysublimovat a částečně ovlivňovat další vývoj firmy z větší vzdálenosti v roli konzultanta. Suma sumárum, tuto misi beru za splněnou a těším se na nové výzvy,“ dodal Martin Hošek v příspěvku, kde zároveň poděkoval kolegyním a kolegům z firmy s tradicí dlouhou 125 let.

„Martine, děkuju! I za tu trpělivost,“ komentoval příspěvek Pavel Smažík, majitel a předseda představenstva Herbadentu.

Hošek také mezi lety 2018 a 2020 působil jako šéf marketingu J&T Banky, před tím byl CEO Retail Talk, rok se staral o marketing a rozvoj nového byznysu Luxury Brand Management. Mezi lety 2009 a 2013 byl šéfem digitálu Air bank, před tím dva a půl roku vedl marketingové a obchodní oddělení mBank v Česku, a před tím se přes dva roky staral o digitál Citibank.

Od letošního ledna působí jako konzultant pro brand a byznys ve vlastním projektu mhosek.cz, přes nějž chce značkám pomáhat k růstu. Zároveň pomáhá s uměleckým projektem Maappi, v němž jeho syn a autista Matěj vytváří grafiky reálných i smyšlených map. Spolu s Markétou Svatošovou z Alzy pak Hašek pořádá konferenci LinkedIn Summit.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)