Martin Hošek ukončuje „misi Herbadent“

Dosavadní šéf marketingu Herbadentu bude další vývoj firmy ovlivňovat v roli konzultanta. Chce pomáhat k růstu i dalším značkám.

Místo jednoho roku 25 měsíců. Tak začal Martin Hošek svůj příspěvek na profesionální sociální síti LinkedIn o svém působení ve společnosti Herbadent, která z bylin vyrábí prostředky pro péči o ústa. Připomněl, že od majitele společnosti Pavla Smažíka dostal v prosinci 2019 zadání nastavit firmu pro růst, dostat značku do zorného pole cílovky, ideálně pak produkty do maximálního možného počtu domácností. A udržet je tam. Mise se podle něj podařila, a tak se Hošek posouvá k novým výzvám, přestává se starat o každodenní marketing Herbadentu.

„Covid zamotal spoustu věcí, a tak se z roční mise stala dvouletá. Po těch dvou intenzivních letech v Herbadentu můžu zodpovědně prohlásit, že to byla, a snad nadále bude velmi hezká zkušenost a že jsem moc rád přispěl ke všemu výše uvedenému,“ uvedl Hošek.

Podle něj se podařilo nastavit základní vizuální koncept značky, znásobit distribuční síť, stejně jako spontánní znalost značky, zdvojnásobit obrat a o stovky procent zvýšit online prodeje.

„Důležité je, že se zdá, že lidé mají Herbadent rádi. Já ho mám taky rád, takže jsem přijal nabídku ne tak úplně a definitivně vysublimovat a částečně ovlivňovat další vývoj firmy z větší vzdálenosti v roli konzultanta. Suma sumárum, tuto misi beru za splněnou a těším se na nové výzvy,“ dodal Martin Hošek v příspěvku, kde zároveň poděkoval kolegyním a kolegům z firmy s tradicí dlouhou 125 let.

„Martine, děkuju! I za tu trpělivost,“ komentoval příspěvek Pavel Smažík, majitel a předseda představenstva Herbadentu.

Hošek také mezi lety 2018 a 2020 působil jako šéf marketingu J&T Banky, před tím byl CEO Retail Talk, rok se staral o marketing a rozvoj nového byznysu Luxury Brand Management. Mezi lety 2009 a 2013 byl šéfem digitálu Air bank, před tím dva a půl roku vedl marketingové a obchodní oddělení mBank v Česku, a před tím se přes dva roky staral o digitál Citibank.

Od letošního ledna působí jako konzultant pro brand a byznys ve vlastním projektu mhosek.cz, přes nějž chce značkám pomáhat k růstu. Zároveň pomáhá s uměleckým projektem Maappi, v němž jeho syn a autista Matěj vytváří grafiky reálných i smyšlených map. Spolu s Markétou Svatošovou z Alzy pak Hašek pořádá konferenci LinkedIn Summit.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen