Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketup rozšířil tým digitálních specialistů, plánuje další nabírání

Do týmu agentury nastoupili Radek Vodička, Simona Pajerská, Josef Olšák, Lukáš Knap, David Smák, Jiří Kolář a Dominik Mašlán.

Digitální full-servisová agentura Marketup rozšiřuje „performance & branding“ tým. Zajišťuje správu reklamních systémů na řadě platforem – Google Ads, Google Marketing Platform, Sklik, Adform, Facebook, LinkedIn, Strossle, Mergado.

„Rozšíření týmu bylo pro loňský rok v plánu, mám radost, že se nám výběr nových kolegů povedl. Letošní rok začínáme v počtu čtrnácti lidí v týmu a vzhledem k tendrů a poptávkám plánujeme další růst,“ říká Michal Vrtiška, šéf oddělení „performance & branding“.

Do Vrtiškova týmu nastoupil Radek Vodička, přišel z Publicis Groupe, kde působil čtyři roky. Výkonnostní i brandové kampaně spravoval pro široké portfolio brandů různé velikosti. Nyní se zaměřuje na „performance“ klienty, a to zejména z oblasti e-commerce. 

Simona Pajerská přešla z agentury Performics, kde byla téměř čtyři roky. Více než dva roky pracovala jako SEO specialista a nyní se věnuje primárně PPC kampaním. Ty spravuje jak v účtech Google Ads, Sklik, Facebook, tak ve zbožových srovnávačích Zboží.cz, Heureka nebo Glami.

Josef Olšák do Marketupu nastoupil jako „senior campaign specialist“. Má za sebou dlouholeté zkušenosti, mimo jiné v agentuře Asomware, kde se staral o PPC kampaně pro významné klienty. Ze světa digitálu ho nejvíc oslovilo PPC a RTB, v nichž neustále sleduje novinky a podílí se na rozvoji juniornějších kolegů v týmu. Budoucnost oboru vidí v přesahu práce specialistů: „Budou čím dál tím víc pracovat s různými reklamními systémy a myslet strategicky. Čeká nás doba, kdy velkou část klikání nahradí konzultace. A na to se musíme připravit,“ říká.

Lukáš Knap působí v Marketupu jako brandový specialista. K online marketingu se dostal díky Alze, kde se zaměřoval na tvorbu video contentu. Po absolvování Digisemestru v roce 2017 se pak zcela zaměřil na PPC kampaně a online komunikaci. Dnes se v brandovém týmu Marketupu podílí na kampaních pro velké retailové řetězce. 

David Smák pracuje v oblasti digitálního marketingu od roku 2017. V tomto roce nastoupil do Seznamu na pozici account manažera. Poté přestoupil do světa reklamních agentur s cílem nasbírat co nejvíce zkušeností ve správě kampaní a práci s daty. Nyní se věnuje primárně výkonnostním kampaním na Google, Seznamu a Facebooku.

Dalšími posilami jsou Jiří Kolář a Dominik Mašlán, kteří absolvovali v Marketupu juniorní akademii. Během tří měsíců si prošli kompletním onboardingem pod vedením seniorních specialistů a postupně se z nich staly plnohodnotné samostatné posily týmu.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Návrh bez názvu-127
Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu