Novým kreativním ředitelem agentury Isobar ze skupiny Dentsu se Palmer stal po odchodu Pavla Flégla, jenž v této pozici byl téměř patnáct let.
Od začátku ledna letošního roku se kreativním ředitelem Isobaru stal Troy Palmer (na úvodní fotografii). Povede týmy a projekty klientů jako Generali Česká Pojišťovna, Škoda Auto, Sunar, SazkaBet nebo značek z portfolia Heineken. Na pozici vystřídal Pavla Flégla, který se rozhodl z Isobaru ke konci loňského roku odejít.
„Po odchodu Pavla, který na pozici kreativního ředitele Isobaru (původně Bistro Agency) působil bezmála patnáct let, na nás čekala opravdu velká výzva najít někoho, kdo naváže na řadu agenturních úspěchů uplynulých let,“ popisuje úskalí volby Radim Kameník, výkonný ředitel Isobaru, a dodává: „S Troyem jsme se však velmi rychle shodli na směru, jakým by se měla kreativa v rámci agentury ubírat. Proto byl pro nás od začátku jasným kandidátem číslo jedna. Věřím, že jeho osobnost, mezinárodní zkušenosti i čerstvý drive nadchne všechny naše klienty, stejně jako současné i budoucí kolegy.“
Troy Palmer se v reklamním byznysu pohybuje už přes dvě dekády. Má zkušenosti z agentur Kaspen/Jung von Matt, VMLY&R a DDB Praha či FCB nebo MullenLowe. Poslední tři roky působil jako kreativec a stratég na volné noze. Pracoval pro klienty Vodafone, Škoda, Raiffeisen Bank nebo Budvar a jeho práce získala řadu mezinárodních ocenění včetně trofejí z Clio Awards, New York Festivals a Cannes Lions.