Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

H&M následuje giganty a také zkouší svět metaversa

Koncept metaversa je po přejmenování Facebooku a boomu v oblasti kryptoměn velkým buzzwordem posledního roku. Značka H&M to nyní zkouší s vlastním obchodem. 

H&M tak následuje další oděvní brandy jako Zara, Adidas či Nike, kteří už s tímto konceptem koketovat začaly a rozvíjejí své obchody v metaversu. Švédská firma si pro spolupráci zvolila svět CEEK City ve virtuální realitě. V něm se mohou lidé procházet po obchodech ve VR, volit a zkoušet jednotlivé produkty stejně jako to dělají v normálním světě. Pro platby bude využívání kryptoměna Ceek a lidé budou moci oděvní kousky objednávat i z fyzických obchodů. 

Čtěte také:: Metaverse pro zábavu i byznys

V Metaversu od Ceek se dále propojí umělci a sportovci s digitálními tvůrci, tržiště pro NFT předměty si digitálním vlastnictvím. V rámci Ceek City už například funguje divadlo, sportovní komplex, arenu na koncerty a přibývají další možnosti. Vlastíci tokenu Ceek budou moci kromě nákupů hlasovat o obsahu na platformě. V rámci virtuální reality jsou v plánu koncerty s Universal Music za účasti hvězd jako Bon Jovi, Lady Gaga nebo U2.

Reklama
Abovalve

Některé kousky oblečení které si lidé vyberou v digitálu plánuje značka posléze uvést také do kamenných obchodů

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)