Koncept metaversa je po přejmenování Facebooku a boomu v oblasti kryptoměn velkým buzzwordem posledního roku. Značka H&M to nyní zkouší s vlastním obchodem.
H&M tak následuje další oděvní brandy jako Zara, Adidas či Nike, kteří už s tímto konceptem koketovat začaly a rozvíjejí své obchody v metaversu. Švédská firma si pro spolupráci zvolila svět CEEK City ve virtuální realitě. V něm se mohou lidé procházet po obchodech ve VR, volit a zkoušet jednotlivé produkty stejně jako to dělají v normálním světě. Pro platby bude využívání kryptoměna Ceek a lidé budou moci oděvní kousky objednávat i z fyzických obchodů.
V Metaversu od Ceek se dále propojí umělci a sportovci s digitálními tvůrci, tržiště pro NFT předměty si digitálním vlastnictvím. V rámci Ceek City už například funguje divadlo, sportovní komplex, arenu na koncerty a přibývají další možnosti. Vlastíci tokenu Ceek budou moci kromě nákupů hlasovat o obsahu na platformě. V rámci virtuální reality jsou v plánu koncerty s Universal Music za účasti hvězd jako Bon Jovi, Lady Gaga nebo U2.
Některé kousky oblečení které si lidé vyberou v digitálu plánuje značka posléze uvést také do kamenných obchodů