Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

GroupM vytváří napříč agenturami digitální centrum, povede ho Bartůněk

Vznik digitálního hubu, který zahrnuje téměř stovku odborníků z agentur v rámci GroupM, by měl umožnit rychlejší rozvoj služeb v oblasti digitálních médií a digitální transformace.

Vznik nového centra digitálních médií a transformace v GroupM patřící do sítě WPP je podobným krokem, který skupina provedla loni v březnu a při němž došlo k integraci veškerých datově-analytických týmů agentur Mediacom, Mindshare a Wavemaker.

Digitální hub, který vzniká sloučením digitálních týmů mediálních agentur skupiny GroupM a jejich propojením s týmy výkonnostní agentury H1.cz, bude mít tři sekce: oddělení digitální reklamy (GroupM Ads Activation), oddělení digitálního obsahu (GroupM Content) a oddělení reklamních technologií a administrace (GroupM Digital Operations). „Sloučení týmů zabývajících se stejnou disciplínou vytvoří větší prostor pro automatizaci některých činností, další specializaci našich talentů a urychlí tak vývoj nových řešení,“ uvedl pro MAM Ondřej Bartůněk (na fotografii třetí zleva), jenž v rámci digitálního hubu bude zastávat pozici „chief digital officer“ (i nadále bude ovšem působit ve vedení agentury Mindshare v roli CEO).

„Veškerá řešení orientovaná na konkrétní klienty budou samozřejmě nadále v kompetencích agentur. Hlavním úkolem hubu bude nacházet nové a efektivnější způsoby využívání médií, testovat nové technologie, formáty, platformy a tyto připravovat tak, aby je mohly agentury svým klientům nabízet,“ dodal Bartůněk.

Reklama
ČEZ

Se vznikem digitálního hubu získává novou pozici také Jiří Udatný, který v GoupM doposud zastával funkci šéfa dat a analýz. Nově bude na pozici „chief analytics officerem“. Všechna tři oddělení digitálního hubu budou mít také své vlastní vedení.

Oddělení GroupM Content, které se s více než třiceti odborníky zaměří na tvorbu digitální kreativy, obsahu na sociální sítě, influencer marketing, copywriting a SEO, povede výkonná ředitelka agentury H1.cz Veronika Burešová.

Oddělení digitální reklamy, tedy GroupM Ads Activation, se bude specializovat na reklamu ve vyhledávání, bannerovou i video reklamu a povede jej Filip Hromek (na fotografii druhý zleva), který měl doposud na starosti vedení týmu pro nákup reklamy v prostředí RTB. Součástí tohoto oddělení je i globální programatický trading desk Xaxis.

GroupM Digital Operations bude řídit Petr Tichý (na fotografii zcela vpravo), jenž doposud vedl oddělení digitálních médií v agentuře Mindshare. Oddělení bude klientům nabízet expertízu 25 specialistů v oblasti reklamních technologií, zahrnují čtyři odlišné reklamní ad servery a pět verifikačních platforem, které zajišťují rozpoznávání podvodných transakcí v online reklamě a hlídají bezpečný prostor pro reklamu klientů skupiny.

Jiří Svoboda, CEO GroupM, vnímá tento krok také jako pozitivum v oblasti lidských zdrojů: „Umožní nám rychleji přicházet s novými službami a věřím, že se tím otvírá i velmi zajímavá příležitost pro nové talenty, protože takto robustní digitální tým nabitý technologiemi, daty a šíří zkušeností, jinde na trhu nenajdou,“ uvedl.

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)