Albert spouští novou platformu na sdílení dat. Dodavatelé řetězce se díky ní dozví více o nakupujících. Řetězec si od projektu slibuje lepší nabídku pro zákazníky i snižování přebytků.
„Mám obrovskou radost, že právě ve spolupráci s námi s NielsenIQ a s datasapiens bude Albert Česká republika sdílet klíčová data o zákaznících. Detailní informace o nakupujících, jejich chování a potřebách otevřou zcela novou kapitolu ještě efektivnější spolupráce mezi Albertem a dodavateli. Společný cíl maximalizace zákaznického zážitku tak bude opět blíže,“ napsal Karel Týra, ředitel NielsenIQ pro Česko, Slovensko a Maďarsko na sociální síti LinkedIn.
Podle tiskového mluvčího Albertu Jiřího Marečka pomůže platforma řetězci i dodavatelům pochopit dlouhodobé makro trendy v zákaznickém chování a zlepšovat nabídku na základě anonymizovaných agregovaných dat. „Společnost NielsenIQ, je garantem splnění všech legislativních požadavků. Dodavatelům i nám může pochopení makro trendů pomoci v dalším snižování potravinových přebytků, v přípravě na sezónní výkyvy či v porozumění jednorázových mimořádných událostí a toho, jakou mají vliv na poptávku,“ říká Mareček.