Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dodavatelé Albertu se o zákaznících dozví víc

Albert spouští novou platformu na sdílení dat. Dodavatelé řetězce se díky ní dozví více o nakupujících. Řetězec si od projektu slibuje lepší nabídku pro zákazníky i snižování přebytků.

„Mám obrovskou radost, že právě ve spolupráci s námi s NielsenIQ a s datasapiens bude Albert Česká republika sdílet klíčová data o zákaznících. Detailní informace o nakupujících, jejich chování a potřebách otevřou zcela novou kapitolu ještě efektivnější spolupráce mezi Albertem a dodavateli. Společný cíl maximalizace zákaznického zážitku tak bude opět blíže,“ napsal Karel Týra, ředitel NielsenIQ pro Česko, Slovensko a Maďarsko na sociální síti LinkedIn.

Podle tiskového mluvčího Albertu Jiřího Marečka pomůže platforma řetězci i dodavatelům pochopit dlouhodobé makro trendy v zákaznickém chování a zlepšovat nabídku na základě anonymizovaných agregovaných dat. „Společnost NielsenIQ, je garantem splnění všech legislativních požadavků. Dodavatelům i nám může pochopení makro trendů pomoci v dalším snižování potravinových přebytků, v přípravě na sezónní výkyvy či v porozumění jednorázových mimořádných událostí a toho, jakou mají vliv na poptávku,“ říká Mareček.

Reklama
Know

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)