V hybridní agentuře bude Šulik zastávat pozici ředitele pro média a e-commerce, bude pracovat i na brandových strategiích.
Hybridní agentura Darwin & the Machines, kterou před necelým rokem založili Marian Fury, Martin Blaško a Michal Pastier, přijala novou posilu. Na pozici ředitele pro média a e-commerce nastupuje Marek Šulik.
Šulik je expert strategického online plánování a datové analytiky. Svoje zkušenosti získal ve vícero agenturách, mezi lety 2010 a 2018 například pracoval ve slovenské Visibility, kde poslední dva roky zastával pozici strategického ředitele. Působí rovněž jako konzultant na volné noze, vydává například newsletter Marš! o e-commerce, marketingu a datech. Od října 2020 působí též jako šéf digitálu populární cyklistické značky Isadore Apparel, jejíž kampaň od Chainrings Studios získala zlato na Effie Awards Europe.
V agentuře Darwin & the Machines bude též společně se strategickým ředitelem Jurajem Pobjeckým pracovat na brandových strategiích a komunikačních expanzích klientů pro zahraniční trhy. S tím agentura spolu s GoBigname pomáhá například slovenskému poskytovateli hostingových služeb Websupport, pro jehož kampaň získala bronz na evropské kreativní soutěži ADC*E.