Direct varuje před dalšími nevyvedenými nápadníky

Další dvě nepovedená rande ukazují, proč je Direct „normální pojišťovna“. Poprvé v kampani využije polepy na tramvajích.

Neplatič a Filozof. Takové přezdívky dostali další dva nepovedení nápadníci v nových reklamách Directu. Pojišťovna tak pokračuje v sérii úspěšných spotů ve stylu nepovedeného rande z konceptu, který vznikl ve spolupráci s agenturou YYY Agency. Produkce se ujala společnost Bumerang Film a spoty režíroval Štěpan Fok Vodrážka.

Vedle toho poprvé v historii pojišťovna využila pro svoji reklamu i polep na tramvaji. „Od ledna mohou lidé vidět naše tramvaje v Praze a v Brně. Stejně jako u našich televizních spotů je cílem ukázat, co je podle nás v pojišťovnictví normální. Upozorňujeme též na naši mobilní aplikaci, díky které mají naši klienti pojištění vždy po ruce,“ říká mluvčí Directu Nela Maťašeje.

V nových klipech pak Direct pojišťovna ukazuje další dvě výhody, které má oproti ostatním. „Jsme tu pro to, abychom lidem co nejdřív pomohli, když se stane průšvih. A proto škody řešíme do osmi hodin od dodání všech dokumentů. Loni jsme na škodách vyplatili přes 1,1 miliardy korun,“ vysvětluje Maťašeje myšlenku klipu nazvaného Neplatič.

Filozof pak má lidem říct, že Direct nabízí velmi jednoduché sjednání pojištění majetku. V klipu například zazní, že je normální neptat se na kraviny. „Díky tomu je naše pojištění jednoduší a pojistit si domov tak zvládne každý klidně za 10 minut online,“ dodává mluvčí.

Vizitka kampaně:

Klient: Direct pojišťovna

Agentura: YYY agency

Produkce: Bumerang Film

Režie: Štěpan Fok Vodrážka

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen