Vltava Labe Media (VLM) kompletně reorganizovalo redakci Deníku. Ta stále čítá zhruba 300 členů, ale radikálně se změnil způsob práce a podle představitelů mediálního domu se nyní nese v duchu „digital first“.
„Reálně tak už naši novináři nepíší přímo pro daný mediatyp, ale téma zpracovávají do interní agentury, kde s ním dále pracují printoví a weboví editoři,“ říká Vít Nantl, předseda představenstva a generální ředitel VLM s tím, že došlo k oddělení reportérské a editorské práce od nejnižší lokální úrovně přes pět regionálních center až po úroveň centrální redakce.
„To vše nadále děláme s důrazem na lokální přítomnost našich píšících reportérů, což je to klíčové, co nás odděluje od konkurence, a díky čemuž jsme schopni nabídnout čtenářům unikátní lokální obsah a našim inzerentům unikátní regionální cílení,“ dodal.
Větší pozornost také dostane zdarma distribuovaný měsíčník Deník Extra, který podle manažerů VLM spolu s tištěným Deníkem a online verzí Deník.cz představuje základ multimediální strategie. „Důkazem, že Deník Extra je opravdu fungujícím produktem, je nejenom velký podíl vracejících se zákazníků, ale také více než třetinový inzertního obrat, který jsme u tohoto titulu v loňském roce zaznamenali. Proto se i letos chceme Deníku Extra věnovat – více jej zapojovat do crossmedaiálních redakčních projektů a dále rozvíjet kvalitu obsahu,“ uvedl Petr Marek, člen představenstva VLM zodpovědný za Deník.