Agentura získala dvojici zahraničních klientů. Pro Westinghouse zajišťuje PR, v případě finského startupu Swappie má na starosti nákup reklamy.
Cílem spolupráce s koncernem Westinghouse, jenž je v současnosti jedním ze tří uchazečů o dostavbu jaderné elektrárny Dukovany, je posílení značky na českém trhu a představení společnosti jako oborového lídra v environmentální oblasti. „Záleží nám na tom, aby to česká veřejnost věděla a Westinghousu důvěřovala – a to nejen při rozhodování o strategických zakázkách. Chceme se stát důležitou součástí českého byznysového prostředí a aktivním hráčem na místním trhu. Jaderná energie má podporu české veřejnosti jako čisté a ekologické řešení energetické bezpečnosti země,“ uvedla Marta Newhart, šéfka komunikace a značky Westinghouse Electric Company (WEC).
Vedle komunikace s médii Communication Lab pro klienta spravuje i twitterový účet a novou „microsite“. „Současný rozsah komunikačních aktivit plánujeme rychle strategicky rozšiřovat tak, abychom ze značky Westinghouse na lokálním trhu vybudovali silný, dynamický a důvěryhodný brand,“ vysvětlil Jiří Ďurovič, řídící partner Communication Lab. Na PR aktivitách pro klienta spolupracuje s mezinárodní agenturní sítí Hill&Knowlton Strategies. Komunikaci na trzích střední a východní Evropy Westinghouse koordinuje ze Spojených států a Varšavy.
Dalším novým klientem agentury se stal finský startup Swappie prodávající repasované iPhony. Comm Lab mu pomáhala odkomunikovat vstup na trh a nyní ji zajišťuje korporátní a produktovou komunikaci včetně nákupu reklamy. Tempo růstu prodejů zde zatím převyšuje všechny ostatní evropské trhy – za šest měsíců zaznamenal nárůst o 6 000 procent.
„Evidujeme obrovský nárůst poptávky po renovaci, dosáhli jsme také rekordního nárůstu prodejů během období Black Week, zhruba o 300 %. Podle našeho posledního průzkumu panuje mezi spotřebiteli všeobecná skepse vůči nákupu repasovaných telefonů. Zdá se však, že se nám prvotní nedůvěru daří překonávat,“ uvedla Fanny Nyman, regionální manažerka ze společnosti Swappie.