Reklama
Megaboard

Asko – Nábytek zahájil rok s kampaní Jednička pro váš domov

Cílem je ukázat společnost jako první volbu při výběru nábytku. O realizaci spotů a vizuálů se postaralo zlínské studio IS produkce.

Jeden z největších prodejců nábytku na českém trhu, společnost Asko – Nábytek, vstupuje do nového roku s inovovanou marketingovou kampaní. Chce se profilovat jako první volba při výběru nábytku a představit se jako expert v oblasti sedacích souprav, ložnic a kuchyní. „Kampaň s názvem ‚Jednička pro váš domov‘ navazuje na komunikační linku započatou v roce 2020, nyní však dostává novou, modernější a vizuálně propracovanější podobu. Kampaň proběhne také v mnohem masivnější podobě,“ přiblížila Andrea Štěpánová, marketingová ředitelka společnosti Asko – Nábytek.

Kampaň poběží v tisku, TV, rozhlasu, online i na nosičích venkovní reklamy. Vizuální pojetí bude u vybraných formátů obměňováno podle aktuálního ročního období. „Kreativnějšího zpracování se dočkají zejména billboardy a bigboardy, které budou vypracovány s 2D nástavbou a symbol jedničky, ústřední sdělení kampaně, bude provedeno ve 3D. Rozmístěny budou v České republice a na Slovensku, a to ve všech 21 městech s prodejnami Asko – Nábytek. Intenzivní outdoorová kampaň se uskuteční každý druhý měsíc, za celý rok tedy plných šest měsíců,“ upřesnila Andrea Štepánová.

Úprav se dočkaly i televizní a rádiové spoty, které doprovází nový chytlavý hudební podkres. Změny čekají také všechny pobočky společnosti, jejich podoba se postupně sjednotí s aktuálním vizuálním stylem. O kompletní realizaci rádiových a televizních spotů, stejně jako tištěných vizuálů, se postaralo zlínské produkční studio IS produkce. Televizní reklama proběhne v kanálech Prima Group, sponzoring se objeví na stanicích TV Nova a TV JOJ, rádiové spoty pak na vybraných rozhlasových stanicích.

Ústřední myšlenka kampaně je inspirována jednou z hlavních hodnot společnosti Asko – Nábytek, orientací na zákaznický servis. „Nabízíme rozsáhlý sortiment pro širokou cílovou skupinu, přičemž každému ze zákazníků chceme poskytnout nejlepší servis a kvalitní doplňkové služby. Zároveň chceme být první volbou při nákupu nábytku a vytváření spokojeného domova. Nadále si přejeme také udržet pozici jedničky v internetovém prodeji nábytku,“ dooplnila Andrea Štěpánová.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále