Albert reaguje na oblibu malých prodejen rozšířením formátu Albert Fresh. Letošní první prodejna řetězce otevřela právě v tomto konceptu, v Moskevské ulici v Praze.
Na prodejní ploše 280m2 kombinuje řetězec rychlé občerstvení s možností malého nákupu. Je zde například Fresh bar s čerstvými produkty a kávou či nabídka teplých jídel k ohřáti doma či na pracovišti. V prodejně je i běžný sortiment: zdravé produkty, čerstvé pečivo, tržnice s ovocem a zeleninou, květiny, sushi, chlazená pizza či speciální lednice s lokálním pivem.
První prodejnu malého formátu otevřel Albert koncem roku 2020 v Brně na Moravském náměstí. V loňském roce nový vzhled a moderní vybavení získaly téměř tři desítky prodejen, supermarkety i hypermarkety.
Malé prodejny otevírá od předloňského roku i konkurenční Billa. První takovou o prodejní ploše 600m2 představila v obci Strašice poblíž Rokycan. Podobnou plochu mají například i Coopy. Rozhovor s marketingovým ředitelem Coopu Lukášem Němčíkem si můžete přečíst v aktuálním čísle MAM.