Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Albert otevírá další malou prodejnu Fresh

Albert reaguje na oblibu malých prodejen rozšířením formátu Albert Fresh. Letošní první prodejna řetězce otevřela právě v tomto konceptu, v Moskevské ulici v Praze.

Na prodejní ploše 280m2 kombinuje řetězec rychlé občerstvení s možností malého nákupu. Je zde například Fresh bar s čerstvými produkty a kávou či nabídka teplých jídel k ohřáti doma či na pracovišti. V prodejně je i běžný sortiment: zdravé produkty, čerstvé pečivo, tržnice s ovocem a zeleninou, květiny, sushi, chlazená pizza či speciální lednice s lokálním pivem.

První prodejnu malého formátu otevřel Albert koncem roku 2020 v Brně na Moravském náměstí. V loňském roce nový vzhled a moderní vybavení získaly téměř tři desítky prodejen, supermarkety i hypermarkety.

Reklama
Know

Malé prodejny otevírá od předloňského roku i konkurenční Billa. První takovou o prodejní ploše 600m2 představila v obci Strašice poblíž Rokycan. Podobnou plochu mají například i Coopy. Rozhovor s marketingovým ředitelem Coopu Lukášem Němčíkem si můžete přečíst v aktuálním čísle MAM.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)