Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nadace zakladatele nejstarší české domény spustila e-shop Umění vína

Podnikatele Libora Malého si většina lidí spojuje se značkou Jobs.cz, což byla úplně první registrovaná česká doména. Projekt, který začal budovat v roce 96, prodal před devíti lety za více než miliardu korun. Nyní jeho nadace přichází s online prodejem vín.

Malý se před pár lety stal spolumajitelem vinařství Šílová. V e-shopu s názvem Umění vína se budou prezentovat malé, rodinné podniky, které si na budování vlastního online prodeje netroufají.

„Malá, rodinná vinařství nemají vlastní e-shopy, nechtějí jim věnovat čas a energii. Od toho jsme tu my,“ říká jednatel Umění vína Leoš Špachta a dodává: „Naším cílem je pomoci kvalitním vinařům prodat jejich vína lidem, kteří je ocení. Oni se budou moci věnovat vínu, my zajistíme obchodní stránku věci. Zákazníkům nabídneme cenu jako ve sklepě a vinařům férové ceny za jejich vína. V tom vidím velký smysl pro všechny zúčastněné.“   

Reklama
ČEZ

Sortiment e-shopu Umění vína tvoří vybraní čeští a moravští vinaři, v tuto chvíli je jich přes 30 a jedná se o menší a středně velká vinařství, která byla vybrána s ohledem na kvalitu vín, jejich úspěchy v soutěžích a jejich hodnocení od znalců vín a sommeliérů. Toto portfolio bude dále rozšiřováno a stane se tak online místem, kde si zákazník vybere to nejlepší z lokálního trhu.

Do projektu, který bude stát desítky milionů korun, se stále investuje. Kromě vybudování samotného e-shopu jde třeba o prostory v Branickém pivovaru. Jejich původně pivní sklepy jsou totiž ideálním místem pro skladování vína. Dále se investovalo do speciálního vozu pro převoz vína. Ten je vybaven tak, aby převážená vína při transportu neutrpěla.  

Kromě vína bude možné spojit nákup vína s uměleckými díly různých autorů. V rámci projektu se do budoucna plánují přidat i cesty za vínem, degustační setkání nebo výlety po vinařských akcích. Namísto klasického e-shopu půjde o komplexní web, kde zákazník dostane možnost nejen objednat si víno od oblíbeného vinaře, ale třeba zařídit si návštěvu ve sklepě.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)