Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Z Epica Awards do Česka přijdou tři ocenění

© Ikea

Mezinárodní kreativní soutěž hodnocená novináři udělila bronz, stříbro i zlato kampani Za bezpečný domov od agentury Triad pro společnost Ikea. Slovenské agentury získaly tři ocenění.

Vítězné tažení projektu Za bezpečný domov od agentury Triad Adverising pro společnost Ikea pokračuje. Po několika oceněních na ADC Czech Creative Awards, získání Grand Prix na české Effie i dvou cenách na Effie Europe získala kampaň i tři vzácné kovy na soutěži Epica. V kategorii Integrated Campaign má bronz, stříbro pak získal samotný spot přezdívaný Duch v kategorii Public Interest – Gender Equity. Na virtuálním ceremoniálu pak bylo slavnostně oznámeno i zlato, které reklama vytvořená ve spolupráci s produkcí Bistro Films a v režii Marka Partyše získala v kategorii Copywriting & Storytelling.

Projektu, který odstartoval dlouhodobý boj Ikey proti domácímu násilí, se tak podařilo proměnit všechny tři nominace, které na shortlist z celkem dvanácti českých přihlášek vybrala porota více než dvou stovek porotců z řad novinářů z padesáti zemí světa (včetně zástupce Marketing & Media).

Reklama
MMcite

„V Ikea jsme projekt spustili na podzim 2020 s cílem mít reálný dopad a být součástí řešení problému, což se díky expertíze koalice NeNa a vstupu Univerzity Karlovy daří. Vážíme si všech ocenění, která jsou pro nás závazkem do další práce. Velmi silně si uvědomuje, že se nejedná o sprint, ale běžíme maraton, který by měl v cílové rovince zajistit větší bezpečí našich domovů a přinést větší ochranu obětí domácího násilí,“ uvedl Marek Vomočil, PR leader společnosti Ikea pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Slovenské agentury proměnily tři ze šesti nominací, které byly vybrány z celkem 56 přihlášek. Uspěly tyto projekty:

Jednu ze dvou nominací proměnila a stříbro v kategorii Alcoholic Drinks získala agentura Made by Vaculik se spotem Hit roka ’73 pro Zlatý Bažant ze skupiny Heineken.

Bronz v kategorii PR obdržela Kreativna Dvojica s kampaní, v níž vystupuje z meme známý Bad Luck Brian pro společnost Ortodoncia Klostermann. 

Další bronz pak v kategorii Branded Content – Native Advertising získala agentura Dotcom Advertising s kampaní Let’s Play pro Slovnaft ze skupiny MOL Group.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)