Mediální dům Burda International CZ posiluje svůj digitální tým. Pozici Ředitele digitálního oddělení (CDO) obsadí Štěpán Burda, který dříve působil na pozici technického ředitele a ředitele produktu ve společnosti Economia. Děje se tak v souladu se strategickými plány rozvoje v digitálním segmentu s cílem dosáhnout maximálního využití online potenciálu silných značek portfolia společnosti Burda International CZ.
Burda bude pověřen řízením všech stávajících i plánovaných digitálních a online aktivit portfolia BI CZ. Bude odpovědný za strategický, technický i obsahový rozvoj nově vyvíjených digitálních produktů i za stávající digitální portfolio s důrazem na lifestylové značky www.apetitonline.cz, www.marianne.cz a www.elle.cz. V kompetenci Štěpána Burdy budou v organizační struktuře vydavatelství týmy oddělení vývoje, field managmentu, e-commerce a také digitálního obsahu.
Štěpán Burda po několika letech v oboru telekomunikací zakotvil v médiích, nejprve jako CTO ve společnosti Centrum Holdings. Od roku 2014 působil ve společnosti mediálního domu Economia na pozici technického ředitele a ředitele produktu, kdy byl zodpovědný za rozvoj produktů vydavatelství a jejich transformace do digitálního prostředí. Štěpán Burda má nejen dlouholeté zkušenosti s budováním produktů na mediálním trhu, ale také velkou zkušenost s řízením technologií.