Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Štěpán Burda vede digitální oddělení Burda International

Mediální dům Burda International CZ posiluje svůj digitální tým. Pozici Ředitele digitálního oddělení (CDO) obsadí Štěpán Burda, který dříve působil na pozici technického ředitele a ředitele produktu ve společnosti Economia. Děje se tak v souladu se strategickými plány rozvoje v digitálním segmentu s cílem dosáhnout maximálního využití online potenciálu silných značek portfolia společnosti Burda International CZ.

Burda bude pověřen řízením všech stávajících i plánovaných digitálních a online aktivit portfolia BI CZ. Bude odpovědný za strategický, technický i obsahový rozvoj nově vyvíjených digitálních produktů i za stávající digitální portfolio s důrazem na lifestylové značky www.apetitonline.cz, www.marianne.cz a www.elle.cz. V kompetenci Štěpána Burdy budou v organizační struktuře vydavatelství týmy oddělení vývoje, field managmentu, e-commerce a také digitálního obsahu.

Štěpán Burda po několika letech v oboru telekomunikací zakotvil v médiích, nejprve jako CTO ve společnosti Centrum Holdings. Od roku 2014 působil ve společnosti mediálního domu Economia na pozici technického ředitele a ředitele produktu, kdy byl zodpovědný za rozvoj produktů vydavatelství a jejich transformace do digitálního prostředí. Štěpán Burda má nejen dlouholeté zkušenosti s budováním produktů na mediálním trhu, ale také velkou zkušenost s řízením technologií.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)