Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Štědrovečerní pohádka ČT byla nejsledovanějším pořadem večera

Premiérová štědrovečerní pohádka České televize Jak si nevzít princeznu bodovala u diváků. Vidělo ji 62 procent všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem tedy více než 2,63 milionu diváků starších 15 let.

Druhou příčku v žebříčku sledovanosti obsadily Tři oříšky pro Popelku, které si nenechalo ujít 2,3 milionu diváků (podíl na sledovanosti 53,7 %) a třetí Pelíšky s 1,8 miliony diváků (share 52,5 %).

Pohádka Karla Janáka zaujala nejvíce také dětské diváky, sledovalo ji 261 tisíc dětí ve věku 4-12 let, s podílem na publiku 70,5 procent. Tři oříšky pro Popelku pak 196 tisíc dětí (share 51,9 %) třetí v pořadí sledovanosti u dětského publika byl Honza málem králem se 132 tisíci (share 47,8 %)

Reklama
Know

Všech deset prvních příček sledovanosti opanovaly na Štědrý večer pořady ČT1. Celodenní podíl ČT na publiku přesáhl 51,5 %, v hlavním vysílacím čase činil 61,8 %.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu