Premiérová štědrovečerní pohádka České televize Jak si nevzít princeznu bodovala u diváků. Vidělo ji 62 procent všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, celkem tedy více než 2,63 milionu diváků starších 15 let.
Druhou příčku v žebříčku sledovanosti obsadily Tři oříšky pro Popelku, které si nenechalo ujít 2,3 milionu diváků (podíl na sledovanosti 53,7 %) a třetí Pelíšky s 1,8 miliony diváků (share 52,5 %).
Pohádka Karla Janáka zaujala nejvíce také dětské diváky, sledovalo ji 261 tisíc dětí ve věku 4-12 let, s podílem na publiku 70,5 procent. Tři oříšky pro Popelku pak 196 tisíc dětí (share 51,9 %) třetí v pořadí sledovanosti u dětského publika byl Honza málem králem se 132 tisíci (share 47,8 %)
Všech deset prvních příček sledovanosti opanovaly na Štědrý večer pořady ČT1. Celodenní podíl ČT na publiku přesáhl 51,5 %, v hlavním vysílacím čase činil 61,8 %.