Do mediálního domu Czech News Center nastoupil Václav Friedmann. Zhostil se nově vzniklé pozice ředitele redakce Reflex. Pomůže šéfredaktorovi Marku Stonišovi s byznysovým růstem titulu.
Václav Friedmann pracoval posledních osm let v Sazce, kde vedl divizi korporátní komunikace. Předtím působil také jako šéf agentury Genius Media, která se toho času specializovala na online marketingové, PR a mediální služby, nebo jako redaktor a vedoucí vydání v České televizi.
„Reflex má na trhu obrovský potenciál a mým úkolem je ho naplno využít pro získání nejen nových uživatelů online, ale i čtenářů tištěného vydání. Chceme mimo jiné oslovit novou, mladou cílovou skupinu, a nabízet uživatelům a čtenářům nové, neotřelé formáty. Rozvoj značky Reflex, posílení její pozice na trhu a oslovení nových komerčních partnerů je mým hlavním cílem (nejen) pro rok 2022,” říká k nástupu Václav Friedmann.
Nově vzniklá pozice souvisí s celkovou strategií Czech News Center, podle které se chce stát technologicky nejvyspělejším a businessově nejrychleji rostoucím mediálním domem v Česku. Hlavním úkolem Friedmanna bude realizace digitální strategie Reflexu, která spočívá hlavně ve využití společného potenciálu a synergie rychle rostoucího webu Reflex.cz a kultovního týdeníku Reflex. Doplní tak šéfredaktora Marka Stoniše, který bude mít i nadále pod taktovkou obsahovou část Reflexu, jeho obecné strategické směřování a profilaci titulu. „Na spolupráci s Václavem Friedmannem se velmi těším, je to člověk s DNA Reflexu, věřím, že dostane náš titul na ještě vyšší oběžnou dráhu českého mediálního trhu“ doplňuje k novince Stoniš.