Marketingová konzultační společnost bude pro nového klienta zajišťovat aktivity výkonnostního marketingu.
Své klientské portfolio rozšiřuje marketingová konzultační společnost Proficio. Po návázání spolupráce s klienty jako jsou pojišťovna Direct, platební instituce Roger či server Bezrealitky přidává spolupráci s Autosalonem Klokočka Centrum, který patří mezi největší autorizované prodejce vozů Volkswagen, Audi, Škoda a Kia či motocyklů Honda.
„Autosalon Klokočka je česká firma s dlouholetou tradicí, která je již řádně etablovaná na trhu. Máme radost, že si pro spolupráci vybrala právě nás. Můžeme jí tak pomoci k dalším budoucím úspěchům a zajistit ještě lepší zákaznickou zkušenost,“ uvedl Lukáš Cikánek, ředitel komunikační strategie v Proficiu.
Proficio bude pro nového klienta zajišťovat aktivity výkonnostního marketingu, v rámci kterých společnost připraví komunikační plán se zapojením jednotlivých kanálů a predikcí výsledků na míru, a to pro veškeré služby, jež autosalon poskytuje. Jednat se bude například o nárazové kampaně týkající se i HR. Svou nabídku následně doplní i o servis zaměřený na reporting dat. Proficio tak zabezpečí měření a analytiku napříč všemi webovými stránkami autosalonu. To následně doprovodí online reporting, jenž umožní dohledat míru výkonnosti u všech aktivit na jednom místě.
„Velmi oceňuji zejména flexibilitu a vstřícnost v komunikaci a precizní přístup k dílčím projektům, které spolu řešíme. Těšíme se na výsledky, která nám spolupráce v roce 2022 přinese,“ řekla Sandra Arbesová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Autosalon Klokočka Centrum.