Proficio nově spolupracuje s Autosalonem Klokočka

Marketingová konzultační společnost bude pro nového klienta zajišťovat aktivity výkonnostního marketingu.

Své klientské portfolio rozšiřuje marketingová konzultační společnost Proficio. Po návázání spolupráce s klienty jako jsou pojišťovna Direct, platební instituce Roger či server Bezrealitky přidává spolupráci s Autosalonem Klokočka Centrum, který patří mezi největší autorizované prodejce vozů Volkswagen, Audi, Škoda a Kia či motocyklů Honda.

„Autosalon Klokočka je česká firma s dlouholetou tradicí, která je již řádně etablovaná na trhu. Máme radost, že si pro spolupráci vybrala právě nás. Můžeme jí tak pomoci k dalším budoucím úspěchům a zajistit ještě lepší zákaznickou zkušenost,“ uvedl Lukáš Cikánek, ředitel komunikační strategie v Proficiu.

Proficio bude pro nového klienta zajišťovat aktivity výkonnostního marketingu, v rámci kterých společnost připraví komunikační plán se zapojením jednotlivých kanálů a predikcí výsledků na míru, a to pro veškeré služby, jež autosalon poskytuje. Jednat se bude například o nárazové kampaně týkající se i HR. Svou nabídku následně doplní i o servis zaměřený na reporting dat. Proficio tak zabezpečí měření a analytiku napříč všemi webovými stránkami autosalonu. To následně doprovodí online reporting, jenž umožní dohledat míru výkonnosti u všech aktivit na jednom místě.

„Velmi oceňuji zejména flexibilitu a vstřícnost v komunikaci a precizní přístup k dílčím projektům, které spolu řešíme. Těšíme se na výsledky, která nám spolupráce v roce 2022 přinese,“ řekla Sandra Arbesová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Autosalon Klokočka Centrum.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist