V New Yorku v dlani King Konga, na přídi Titaniku nebo při „dětských hrách“ v Jižní Koreji? Maurice Lévy a Arthur Sadoun ve filmové jízdě představují nový benefit pro zaměstnance.
Rok se s rokem sešel a nejvyšší vedení komunikační skupiny Publicis Groupe opět přichází s videopřáním pro zaměstnance. Předseda dozorčí rady Maurice Lévy spolu s CEO a předsedou představenstva Arthurem Sadounem se po loňském plánování „výnoční besídky“ u brambůrků v lockdownu vydali na velkou filmovou jízdu. Sami sebe obsadili do legendárních filmových scén z Jokera, King Konga, Titaniku, Jurského parku, Osvícení, Pulp Fiction nebo populární Hry na Oliheň.
Představují tak nový benefit, který Publicis Groupe od příštího roku nabízí zaměstnancům – šest týdnů práce odkudkoli z celého světa. „Získáme díky tomu neuvěřitelné vzpomínky,“ říká ve videu Sadoun a Lévy dodává směrem k desítkám tisíc zaměstnanců skupiny: „To přejeme vám i vašim rodinám: velmi šťastný nový rok plný neuvěřitelných vzpomínek.“