Daniel Fekete ve funkci marketingového manažera nahradí Mayu Bershevu, která se posunuje do nové role v centrálním marketingovém týmu, kde bude zodpovědná za obsah globálních webinářů Binance a sponzoring velkých technologických konferencí.
Daniel Fekete se zaměří na rozšiřování uživatelské komunity, tvorbu nových formátů obsahu s důrazem na edukaci, propagaci nových produktů a budování důvěryhodnosti značky. ,,Je pro mne velkou výzvou připojit se ke společnosti Binance ve fázi růstu, v jejím nejúspěšnějším roce. Mým cílem je konzistentně pracovat s komunitou uživatelů Binance, edukovat o kryptoměnách a výhodách technologie blockchain širokou veřejnost,“ uvedl Fekete ke svému jmenování do nové funkce.
Přední slovenský specialista na problematiku SEO přichází ze společnosti Financer.com, kde působil jako hlavní obsahový stratég. V pozici střídá Mayu Bershevu, která se posouvá do nové role v centrálním marketingovém týmu, kde bude zodpovědná za obsah globálních webinářů Binance a sponzoring velkých technologických konferencí, jakými jsou Websummit nebo Davos forum (WEF).
Binance je největší kryptoměnová burza na světě s tržním podílem 70 procent. Jen v letošním roce vzrostl počet jejích uživatelů z 20 milionů na 85 milionů. ,,Dlouhodobým cílem je, aby se Binance stala lídrem nejen z hlediska podílu na trhu, produktů, komunity a služeb zákazníkům, ale také z hlediska dodržování předpisů. Chceme se více posouvat do nových oblastí mimo naši hlavní činnost, jako je NFT a fintech,“ nastiňuje další ambice společnosti Fekete.