Do operátora luxusních letů přišel z koncernu CEWE, v ABS Jets chce komunikací upevnit pozici jedničky na českém a slovenském trhu.
Do pozice marketingového manažera v letecké společnosti ABS Jets nastoupil Petr Wessnitzer. Přešel po více než šesti letech v koncernu CEWE, kde vedl československý marketingový tým, který se staral o komunikaci a online i offline obsah, influencer marketing, social media, PR či spolupráce. Před tím působil ve vydavatelství a PR agentuře Mediaforce, která je součástí skupiny Astron. Spolupracoval také například i s časopisem Esquire.
„Mou misí v letecké společnosti ABS Jets bude především posunout komunikaci značky na další úroveň s cílem upevnit pozici jedničky v segmentu na českém a slovenském trhu. Máme ambice také dál významně budovat náš brand na světových trzích,“ uvedl pro MAM Wessnitzer.
K tomu je podle něj zapotřebí propojit moderní digitální nástroje a inovace s tradičními marketingovými metodami. Absolutní prioritou je pro společnost zákaznická zkušenost na všech úrovních, kde se klient setká se značkou ABS Jets. „Můžeme se opřít o široké portfolio našich služeb, které děláme in-house, a také o odbornost víc než 250 profesionálů v našem týmu od letových dispečerů přes posádky až po certifikované mechaniky a na tom chceme stavět,“ dodal Wessnitzer.