Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Komunikaci Iniciativy pro zálohování vede Kristýna Havligerová

Havligerová zodpovídá za PR a marketingové aktivity iniciativy a zastřešuje také institucionální vztahy.

Do iniciativy přichází Kristýna Havligerová s více než dvacetiletou praxí v oboru korporátní komunikace, produktového marketingu a zkušenostmi z novinařiny. Působila třináct let v České spořitelně, kde prošla několika pozicemi – byla tiskovou mluvčí banky, zodpovídala za strategii komunikace společnosti, CSR a Nadace České spořitelny, byla u vzniku Nadace Depositum Bonum. Na starosti měla krizovou komunikaci, PR management banky, produktovou komunikaci, public affairs a odpovídala také za interní komunikaci a eventy.

„Mám radost z toho, že mohu komunikovat téma, které je mi blízké. Dlouhodobá udržitelnost pro mě hraje zásadní roli v osobní i pracovní rovině. Jsem proto ráda, že mohu přispět k podpoře myšlenky udržitelnosti hospodaření s obaly a jejich cirkularity, která je prospěšná pro společnost a pro nápojový průmysl je nyní jedním z klíčových cílů. Na druhou stranu je to výzva, protože je potřeba dobře a dlouhodobě komunikovat na různé skupiny klíčových hráčů na trhu. Musíme vysvětlit, proč to děláme, zvolit správný tón komunikace, umožnit diskusi, reagovat a být důvěryhodní,“ uvedla Kristýna Havligerová.

Reklama
ČEZ

V posledních čtyřech Havligerová letech zajišťovala PR a marketingovou komunikaci pro značky z různých odvětví: Hello bank!, Byznys pro společnost a další. Pro europoslance Parlamentu EU pak zajišťovala PR, sociální́ media, podklady a briefy, komunikaci s médii v ČR a zahraničními zpravodaji. Kariéru začala jako redaktorka deníku Hospodářské noviny a poté psala pro finanční server peníze.cz.

Iniciativu pro zálohování PET lahví a plechovek založili významní výrobci nápojů Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, Heineken Česká republika, Kofola ČeskoSlovensko, Mattoni 1873 a Plzeňský Prazdroj. Jejím cílem je zavedení plošného zálohování PET lahví a plechovek v České republice, které zajistí uzavřený koloběh těchto nápojových obalů. Své aktivity iniciativa odstartovala společnou výzvou k dialogu a podpoře napříč trhem letos na podzim.

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)