Jejím úkolem bude budovat samostatnou organizaci a vést expanzi Wolt Marketu do všech měst, kde Wolt rozváží.
Jana Trnovská je ředitelkou Wolt Marketu pro český a slovenský trh, kam má služba dále expandovat na přelomu roku. Ředitelkou Wolt Marketu pro český a slovenský trh, kam má služba dále expandovat na přelomu roku, se stala Jana Trnovská (30). „Z Wolt Marketu chci vytvořit firmu, kde budou výsledky stejně důležité jako transparentnost a důvěra. Místo, kam budou lidé přicházet z jiných firem, protože budou chtít pracovat právě tady. Druhou prioritou je prospívat po zaběhnutí firmy širší společnosti – například díky vytváření pracovních příležitostí pro znevýhodněné skupiny a podobně,” předznamenává Trnovská.
První Wolt Market byl v Česku otevřen 24. listopadu na pražském Smíchově. Funguje jako kamenný obchod určený k rozvozu. V nabídce má přes 2 000 produktů, primárně potravin, drogerie či potřeb do domácnosti, které kurýři doručí v průměru do 20 minut od objednávky.
Jana Trnovská působila jako hlavní státní poradkyně na slovenském ministerstvu vnitra a jako programová ředitelka nevládní organizace LEAF. V roce 2017 se stala spoluzakladatelkou finančně-technologického startupu RapidData a následně pracovala jako mezinárodní konzultantka pro americkou společnost McKinsey & Company, kde radila globálním společnostem s vývojem byznysových strategií a řízením strategických transformací.
„Český tým má momentálně 20 lidí, z čehož je 7 zaměstnanců v centrálním týmu a zbytek je personál, který bude pracovat v obchodech,” vysvětluje nová ředitelka Wolt Marketu. Počet zaměstnanců bude v následujících týdnech dále růst jak na pozicích v centrálním týmu, tak v obchodech. „Nabíráme každý týden. Hledáme lidi, kteří naši situaci vidí jako jedinečnou příležitost k tomu, aby mohli ovlivnit podobu Wolt Marketu v budoucnu,” dodává Trnovská. Ještě v tomto měsíci by se měl otevřít Wolt Market v Holešovicích a další obchody jsou naplánovány na začátek příštího roku.