E-commerce veletrh Reshoper kupuje e-shopová platforma Shoptet

Významný e-commerce veletrh a konference Reshoper mění vlastníka. Spojuje se se společností Shoptet, československou jedničkou v poskytování e-shopové platformy. Cílem tohoto spojení je oslovení nových klientů a rozšíření povědomí o veletrhu i mimo tradiční účastníky.

Reshoper je akce pro takřka 4 000 odborníků, provozovatelů e-shopů nebo potenciálních nových podnikatelů v e-commerce, kteří se každoročně potkávají na letňanském výstavišti, aby společně hledali cesty, jak zvýšit zisky z online prodeje, vytvářet lepší marketingové kampaně a zefektivnit procesy v e-shopech.

„Reshoper dlouhodobě vnímáme jako nejlepší e-commerce akci v České republice a jsme rádi, že bude nově vznikat pod našimi křídly. Věříme také, že je to koncept, který si zaslouží společně s námi jít na zahraniční trhy. Naším cílem je z Reshoperu postupně vybudovat největší středoevropskou e-commerce konferenci,“ říká CEO Shoptetu Samuel Huba s tím, že firma chce Reshoper začít postupně představovat dalším zahraničním trhům, kde sama působí.

Nezávislost odborníků i vystavovatelů chce Shoptet nadále zachovat „Chtěli bychom všechny účastníky ujistit, že veletrh i konference zůstanou zcela nezávislé, jako tomu bylo doposud. Naším cílem není měnit věci, které fungují, a návštěvníci díky nim mají Reshoper rádi. Budeme se ale snažit posunout akci zase o krůček dál, protože bychom rádi oslovili nové klienty a rozšířili povědomí o veletrhu i mimo již tradiční účastníky,“ říká CMO Shoptetu Radek Hudák s tím, že Shoptet mimo jiné plánuje nasazení nových forem spolupráce. Zároveň dodává, že Shoptet má dnes největší marketplace aplikací pro e-shopy i nejširší komunitu specialistů, kteří služby pro e-shopy nabízí. V tomto vidí firma v souvislosti s Reshoperem logickou synergii.

S tím souhlasí také zakladatelka a dosavadní organizátorka veletrhu Eva Knirschová. „Když jsme začali prodej veletrhu plánovat, Shoptet byl prvním potenciálním partnerem, kterého jsme měli v hlavě. Mám radost, že jsme se poměrně rychle domluvili a věřím, že firma takové velikosti dokáže posunout veletrh ještě o úroveň výše,“ říká Knirschová.

„Při jednání o prodeji Reshoperu pro mě bylo klíčové, aby si akce udržela svou nezávislost a kvalitu. Po mnoha společných debatách s Radkem a dalšími zástupci Shoptetu mám pocit, že v tomto jsme na stejné vlně a Reshoper bude v dobrých rukou,“ říká pořadatel Jindřich Faborský.

První novinky návštěvníci zažijí již při 4. ročníku Reshoperu, který se uskuteční 13. dubna 2022 na letenském výstavišti PVA EXPO Praha.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard