Newton Media přibírá do užšího vedení firmy Davida Kursu. Ten přichází z komunikační agentury C&B (nově katz83), kde působil na pozici výkonného ředitele. Předtím vedl dceřinou analytickou firmu HI-LIGHTS, ve které začínal jako mediální analytik. Přináší tak do Newtonu zkušenosti ze strany klienta, ale také nový pohled na analýzu komunikace.
„Davidův příchod je pro nás dalším strategickým krokem v rozvoji interpretace nejen mediálních dat. Jsme na trhu více než dvacet pět let, a přestože již nejsme jediní, kdo nabízí monitoring médií a analýzy postavené na datech, naší výhodou je kvalifikovaný a zkušený tým lidí, kteří dokážou získaná data interpretovat a zasadit je do širšího kontextu. S příchodem Davida jsme navíc získali člověka, který bude dále posouvat zákaznickou zkušenost,“ říká Petr Herian, zakladatel a majitel Newton Media.
„V rámci vedení agentury jsem měl příležitost pracovat se všemi oblastmi, které komunikace zahrnuje – od analytiky, přes klasické public relations a sociální sítě až po strategické plánování. Analýza a precizní vyhodnocování dat ale pro mě vždy představovaly výchozí bod pro jakoukoli další práci a de facto pro celou moji kariéru,“ zdůvodňuje Kursa svůj nástup do vedení Newtonu.
Newton letos spustil monitoring YouTube videí a podcastů a rozšířil množství přepisovaných televizních a rozhlasových pořadů. V listopadu pak představil entity, které umožňují rychlou orientaci ve velkém množství příspěvků v tradičních i sociálních médiích. Ve stejné době zpřístupnil svým klientům sociodemografická data k 760 mediálním titulům, díky kterým mohou lépe plánovat a vyhodnocovat mediální kampaně.