Do managementu Newton Media přichází David Kursa

Newton Media přibírá do užšího vedení firmy Davida Kursu. Ten přichází z komunikační agentury C&B (nově katz83), kde působil na pozici výkonného ředitele. Předtím vedl dceřinou analytickou firmu HI-LIGHTS, ve které začínal jako mediální analytik. Přináší tak do Newtonu zkušenosti ze strany klienta, ale také nový pohled na analýzu komunikace.

„Davidův příchod je pro nás dalším strategickým krokem v rozvoji interpretace nejen mediálních dat. Jsme na trhu více než dvacet pět let, a přestože již nejsme jediní, kdo nabízí monitoring médií a analýzy postavené na datech, naší výhodou je kvalifikovaný a zkušený tým lidí, kteří dokážou získaná data interpretovat a zasadit je do širšího kontextu. S příchodem Davida jsme navíc získali člověka, který bude dále posouvat zákaznickou zkušenost,“ říká Petr Herian, zakladatel a majitel Newton Media.

„V rámci vedení agentury jsem měl příležitost pracovat se všemi oblastmi, které komunikace zahrnuje – od analytiky, přes klasické public relations a sociální sítě až po strategické plánování. Analýza a precizní vyhodnocování dat ale pro mě vždy představovaly výchozí bod pro jakoukoli další práci a de facto pro celou moji kariéru,“ zdůvodňuje Kursa svůj nástup do vedení Newtonu.  

Newton letos spustil monitoring YouTube videí a podcastů a rozšířil množství přepisovaných televizních a rozhlasových pořadů. V listopadu pak představil entity, které umožňují rychlou orientaci ve velkém množství příspěvků v tradičních i sociálních médiích. Ve stejné době zpřístupnil svým klientům sociodemografická data k 760 mediálním titulům, díky kterým mohou lépe plánovat a vyhodnocovat mediální kampaně.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen