Do AKA vstoupily další agentury

Po listopadovém vstupu Visibility Digital Asociace komunikačních agentur přijala také agentury Noe’s a Effectix.

Po sérii odchodů z Asociace komunikačních agentur (AKA), kdy členství ukončily agentury Ogilvy, VMLY&R či Boomerang Communications, hlásí AKA lepší zprávy. Na prosincovém zasedání prezidia bylo schválen vstup dvou nových členů.

Do AKA vstoupil aktivační agentura Noe’s, která je na trhu již od roku 2002. Soustředí se především na in-store aktivace, „tailor made“ aktivity, spotřebitelské soutěže a motivace, eventy, road shows, sampling a další komplexní služby. „Především jsme rádi, že můžeme být v dobré společnosti a součástí komunity, ve které se navzájem můžeme rozvíjet, sledovat trendy, rozšiřovat si obzory, sdílet know-how, analyzovat a spolupracovat“” uvádí Radovan Kuś, CEO a majitel Noe’s.

Dalším z nových členů je digitální agentura Effectix, která se specializuje na výkonnostní marketing, tvorbu kreativy, on-line strategie, optimalizaci pro vyhledávače a správu sociálních sítí. „Již jsme dospěli do velikosti (je nás už 70), kdy už nechceme být jen jedna z agentur, ale chceme se zařadit mezi lídry v oboru,“ popsal motivaci zapojit se do AKA šéf agentury Effectix Karol Veleba a dodal: „AKA je pro nás platforma, skrze kterou se můžeme inspirovat a střetávat s těmi nejlepšími. Chceme se především soustředit na možnosti vzdělávání a navzájem si pomáhat rozvíjet celý segment reklamního průmyslu.“

Už v listopadu se k AKA přidala digitální agentura Visibility Digital, která je na trhu od roku 2009, a soustředí se na nákup a realizaci brand i výkonnostních kampaní. „Od členství v AKA si slibujeme společnou kultivaci trhu marketingových služeb, zvyšování digitální gramotnosti marketérů a spolupráci s vysokými školami na zlepšování přípravy studentů marketingu do globálně konkurenčního know-how,“ prohlásil řídící partner Visibility Digital Vojtěch Foukal.

Ředitel AKA Marek Hlavica neskrýval radost z příchodu nových agentur: „Máme radost z každého nového člena. Zejména agentury, které mohou pomoci asociaci nahlédnout obor z nových perspektiv a bourat zažitá klišé, jsou v AKA vítány. Těšíme se na jejich aktivní zapojení.“

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist