První číslo titulu prodejce spodního prádla Astratex vychází v těchto dnech v nákladu 150 000 výtisků a čtenářky v něm najdou především předvánoční inspiraci na dárky pro celou rodinu. Další číslo by mělo vyjít na jaře.
Magazín najdou zákaznice v balíčcích s objednaným zbožím od Astratexu a členky věrnostního programu pak také ve svých schránkách. Získají jej i cestující Leo Expresu nebo si o něj zájemci mohou napsat či si jej vyzvednout v „brafitting centru“ v Praze. Jeho formát je zvolený tak, aby se vešel do každé větší kabelky.
„Protože se zákazníky s výjimkou Astratex Poradny komunikujeme téměř výhradně online, rozhodli jsme se vyzkoušet i tento offline kanál, aby lidé mohli něco fyzicky držet v ruce a přečíst si to třeba i ve chvíli, kdy nejsou na internetu. A udělat si radost se slevou, která je jeho součástí,“ říká brand manažerka Astratex Iva Janoušková. V plánu je vydávat magazín dvakrát ročně.
Obsah magazínu kombinuje lifestyle s produktovou linkou. Tomu odpovídají i jednotlivé články, mezi kterými nechybí rozhovor s Ivou Kubelkovou, která se stala také tváří prvního vydání, tipy, jak si vybrat správnou podprsenku, nebo nahlédnutí do procesu vzniku produktů pod značkou Astratex. Velký důraz interní redakční tým kladl také na vizuální stránku a využití fotek, které až na výjimky pochází z dílny Astratexu.
Magazín bude využívat fotografie z nově vytvořeného ateliéru, který Astratex vybudoval letos v srpnu. Ateliér, jehož core tým tvoří 11 lidí, bude primárně fungovat pro jednotnou vizualizaci produktů nabízených v e-shopu. Ročně by měl nafotit přes 7000 produktů, ale v sezónních měsících by měl zvládat i 1000 produktů měsíčně. Cílem je zkrátit dobu uvádění produktů on-line na dva týdny ze stávajících někdy až šesti týdnů od naskladnění.