Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zalando nově spolupracuje se Zásilkovnou

Zalando rozšiřuje svou nabídku českým zákazníkům prostřednictvím nové spolupráce se Zásilkovnou. Zalando reaguje na zvyšující se poptávku Čechů v oblasti doručování, díky partnerství budou mít čeští zákazníci možnost využívat 1 500 samoobslužných boxů a 4 700 výdejních míst.

Podle místního průzkumu e-commerce se v posledních třech letech počet Čechů, kteří si nejčastěji vyzvedávají své objednávky na výdejních místech zvýšil z 19 procent na 27 procent. Samoobslužných boxy se nyní těší oblibě u šesti procent lidí.

Zákazníci z České republiky tak nyní mohou při objednávání ze Zalanda využít doručovací sítě Zásilkovny, která zahrnuje 1 500 boxů a 4 700 výdejních míst, ta jsou jim k dispozici také pro vrácení zboží. Kromě výdejních míst a samoobslužných boxů Zásilkovna posílí také kurýrní služby Zalanda pro doručování balíčků domů. Vzhledem k dlouhodobým platebním preferencím Čechů Zalando umožní platbu dobírkou i při doručení objednávky Zásilkovnou, a to i pro zásilky doručené do výdejních míst a boxů; tato možnost je v současné době dostupná pro zásilky, které jsou doručeny prostřednictvím dalšího českého partnera Zalanda, společnosti PPL.

Reklama
ČEZ

„V Zalandu si uvědomujeme místní charakteristiky každého z 23 trhů, na kterých působíme, a jedinečnosti našich více než 46 milionů zákazníků, které oblékáme od hlavy až k patě. Našim zákazníkům aktivně nasloucháme a reagujeme na jejich přání a potřeby za pomoci silných lokálních partnerů, jako je právě Zásilkovna. Tímto novým partnerstvím nám navíc bude umožněno ještě dále rozšířit naši nabídku na českém trhu a dosáhnout maximálního pohodlí pro naše zákazníky,“ říká Daniel Rogiński, generální manažer Zalanda pro Polsko a Českou republiku.

„Mám velkou radost, že Zásilkovna navázala spolupráci s přední evropskou online platformou pro módu a životní styl. Zalando je jednou z nejoblíbenějších nákupních destinací s módou v České republice. Věřím tedy, že naše spolupráce potěší miliony spokojených zákazníků jak Zásilkovny, tak i Zalanda,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO Packeta Group.

Reklama
Abovalve
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)