Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Začala největší konference o marketingu a komunikaci

© MAM

Konference Forum Media startuje v sále plném diváků, program zahajuje legendární Michael Conrad. „Každá opravdu povedená kampaň musí nutit k přemýšlení,“ říká veterán reklamního byznysu.

Více než čtyřicet řečníků předstoupí během dneška před zhruba pětistovku účastníků 21. ročníku největší oborové konference Forum Media, která letos probíhá na třech scénách. Akci pořádanou společností Forum Media a časopisem Marketing & Media totiž doplňuje ještě scéna Effie Stage / Market Insight pořádaná ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a PR Summit pořádaný ve spolupráci s Asociací public relations.

Program ve všech scénách zahájila moderátorka a novinářka Zuzana Tvarůžková, která na podiu přivítala veterána reklamního byznysu Michaela Conrada. Legendární ex-šéf kreativy Leo Burnett Worldwide a zakladatel Berlin School of Creative Leadership mluvil o tom, proč je potřeba, aby komunikace nutila k přemýšlení. „Bez toho si vás nikdo nevšimne v dnešní době, která je přesycená kampaněmi a informacemi,“ říká Conrad.

Reklama
ČEZ

Publiku Conrad představil vydařené reklamy, na nichž během své kariéry pracoval. Třeba i kampaň na holicí strojky, která odstartovala v roce 1977, ale v Japonsku běžela ještě během jeho nedávné návštěvy v zemi. Svými komentáři a postřehy Conrad nejen nutil k přemýšlení, ale diváky zároveň několikrát rozesmál.

Jako další vystupuje Timmo Lumme, ředitel Mezinárodního olympijského výboru (MOV) pro televizi a marketing, který divákům přibližuje, co je třeba pro udržení přitažlivosti olympijských komerčních partnerství v rychle se vyvíjejícím prostředí korporací a médií. Na úvod pogratuloval publiku za výkony českého týmu Olympiádě v Tokiu, která byla jako první v historii o rok odložena a kvůli pandemii stálo před pořadateli mnoho dalších výzev.

„Byl velmi zvláštní pocit být na zahajovací ceremonii bez diváků, kterých jinak na místě bývá 60 až 80 tisíc. Tokio pro nás byly první ‚streamovací‘ hry, podobně jako ty v Pekingu byly první ‚digitální‘ a v Londýně první ‚social‘,“ přiblížil Lumme.

Pro MOV se změnila i spolupráce s partnery, kterým se pořadatelé her snažili vycházet vstříc a dávat prostor jejich značkám i v místech, kde to dříve nebylo běžné. „Bez partnerů úspěšné hry neuspořádáme, ale už jsou dávno pryč doby, kdy stačí jen někam přidat své logo,“ řekl Lumme, když představoval strategii vývoje partnerských a sponzoringových inovací MOV, které mají v následujících letech oběma stranám přinést lepší výsledky.

Po jeho přednášce se rozjede ve všech scénách samostatný program. Na Forum media budou zahraniční i české špičky byznysu představovat inspiraci světově úspěšnými kampaněmi a ze všech stran si posvítí na problematiku a budoucnost médií. Na Effie Stage se moderování ujme novinář a mediální analytik Filip Rožánek, probírat se bude efektivita digitálních kampaní i venkovní reklamy, obsahová strategie i plánování médií. PR Summit se pak pod moderátorskou taktovkou novináře a manažera Václava Sochora zaměří na mýty v public relations, firemní komunikaci, politický marketing, mediální analýzy i úspěšné projekty, které dokázaly pohnout širokou veřejností.

Na závěr si pak opět všechny scény budou moci užít vystoupení slovenského satirického lovebrandu Zomri i armádního generála Petra Pavla, jenž promluví o tom, jak silnou zbraní dokáže být informace.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)