Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ve vánočním spotu Staropramenu hraje Hynek Čermák s manželkou Veronikou

V první kampani s agenturou WMC/Grey na Extra Chmelenou 12 se spot místo patosu točí okolo série nešťastných příhod. „I hořké chvíle si umíme vychutnat,“ říká.

Místo svátečního patosu a idylických chvil se Staropramen v kampani na vánoční balení Extra Chmelené 12 soustředí na sérii nešťastných příhod, které ve spotu potkávají dlouholetou tvář značky, herce Hynka Čermáka. Jeho ženu si pak ve spotu zahrála hercova skutečná manželka Veronika Čermák Macková.

„Kampaní jsme nechtěli ukazovat klasický vánoční patos, ale naopak říct našim konzumentům, že i přes všechny hořké chvíle si všichni společně umíme Vánoce vychutnat,“ přiblížila hlavní myšlenku kampaně brand manažerka značky Staropramen Denisa Findejsová. Obsazení Veroniky Čermák Mackové podle ní prý bylo trochu troufalé, ale reklamě to dodává na realističnosti.

Reklama
ČEZ
https://youtu.be/ttnu8Du7kKU

Jde o první společnou kampaň Staropramenu s novou kreativní agenturou, kterou se po letním výběrovém řízení stala WMC/Grey, jež nahradila dosavadní agenturu Yinachi. Produkci měla na starosti společnost Bistro Films a režie se ujal Jakub Švejkar. Mediální agenturou je OMD. Kampaň je k vidění na stanicích televizní skupiny Prima, digitálních obrazovkách v nákupních centrech a v online formátech na Youtube, iPrima.cz a sociálních sítích.

Kampaň láká na speciální vánoční multipack, který připravil pivovar Staropramen po několika letech. „V mnoha českých domácnostech se pod stromečkem objevuje dárek v podobě speciálního balení netradičních piv. Tím je i naše Extra Chmelená 12, která je od letošního roku k dostání také v obchodech a těší se velké oblibě konzumentů,“ uvedla Findejsová s tím, že Extra Chmelená 12 patří spolu s Velvetem, Granátem a Nefiltrem Pšeničným mezi nejlepší nápady sládků smíchovského Staropramenu. „Extra Chmelená 12 je chuťově plný, středně prokvašený ležák s hustou pěnou, jehož chuť si vychutnají opravdoví milovníci originálních a hořkých pivních receptur,“ říká o tomto pětkrát chmeleném pivu jeho autor, vrchní sládek Staropramenu Jan Špaček.

Vizitka kampaně:

Klient: Staropramen

Agentura: WMC/Grey

Produkce: Bistro Films

Režie: Jakub Švejkar

Mediální agentura: OMD

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)