Vánoce. Silvestr. Nový lock. DDB v očkovací kampani pro Prahu zase vtipkuje

Agentura DDB Prague připravila pro Prahu třetí kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Kreativa navazuje na letní vlnu, která proměňovala názvy známých pražských míst. Tentokrát vtipně mění pojmy spojené se svátky, aby lidem připomněla, že když se budou během nich sdružovat, měli by se chovat zodpovědně.

Součástí kampaně jsou i dva nové rozhlasové spoty, které s nadsázkou dramatizují nepříjemnosti spojené s lockdownem. První přináší motiv boje učitelky s dálkovou výukou, druhý se věnuje nástrahám videohovorů a práce z domova.

Kampaní chce město oslovit váhající část neočkovaných, kterých je v Praze celkem přes 300 tisíc. „Navazujeme na skvělou spolupráci při předchozí kampani, která byla velmi dobře hodnocena laickou i odbornou veřejností a získala ocenění i na ADC Czech Creative Awards. Máme za to, že v předvánočním čase už by měla být komunikace ve veřejném prostoru spíš nenásilná a smířlivá,“ uvádí primátor Zdeněk Hřib. 

„Strachu a strašení kolem tohoto tématu je už docela hodně. My jsme se tedy rozhodli navázat na předchozí koncept a nové vizuály i rádiové spoty opět pojmout odlehčeným způsobem. A to přesto, že to klíčové sdělení je míněno hodně vážně,“ uzavírá Dora Pružincová, chief creative officer DDB Prague.

Vizitka kampaně:

Název kampaně: Vánoce, a co pak?

Klient: Magistrát hl. města Prahy

Kreativní agentura: DDB Prague   

Mediamix: OOH, print, online, rádio

Chief creative officer: Dora Pružincová      

Head of art: Emil Nitkulinec 

Creative director: Gert Laubscher

Art director: Zora Makovská

Copywriter: Simona Luteránová, Ondřej Zvolský                

Senior account manager: Ivana Volavá

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC