Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Triad a Ikea mají tři nominace na Epica Awards

České barvy hájí na mezinárodní kreativní soutěži hodnocené novináři kampaň Za bezpečný domov se spotem Duch. Slovensko má šest finalistů.

Více než dvě stovky porotců z řad novinářů z padesáti zemí světa (včetně zástupce Marketing & Media) posuzovalo přihlášky do mezinárodní soutěže marketingu, komunikace a kreativity Epica Awards. Těch letos dorazilo 3184 z celkem 64 zemí. Nejvíce prací přišlo z USA (206) a Německa (200). Nejvíce byly zastoupeny skupiny McCann Worldgroup, BBDO a Wunderman Thompson.

Z Česka dorazilo celkem dvanáct přihlášek a na shortlist se po posouzení porotou dostaly tři – všechny od agentury Triad Advertising pro řetězec Ikea. Jedná se o kampaň Za bezpečný domov, která se dostala na shortlist v kategorii Integrovaná kampaň. Její ústřední spot přezdívaný „Duch“ je nominován v kategoriích Public Interest – Gender Equity a v kategorii Copywriting & Storytelling.

Reklama
MMcite

Slovensko má v letošním ročníku šest nominací z celkem 56 přihlášek. Dvě z nich (v kategoriích Humour a Alcoholic Drinks) získala agentura Made by Vaculik se spotem Hit roka ’73 pro Zlatý Bažant ze skupiny Heineken.

Další dva zástupce ve finále má Kreativna Dvojica s kampaní, v níž vystupuje z meme známý Bad Luck Brian pro společnost Ortodoncia Klostermann. Soutěžit bude v kategoriích PR a Health & Beauty.

Nominaci v kategorii Branded Content – Native Advertising získala agentura Dotcom Advertising s kampaní Let’s Play pro Slovnaft ze skupiny MOL Group.

V kategorii Public Interest – Gender Equity pak bude s Duchem od Triadu a Ikey o přízeň porotců bojovat i kampaň Každá láska je láska od agentury Jandlmarketing a reklama pro značku Absolut ze skupiny Pernod Ricard.

Kompletní přehled finalistů, kteří se dostali na shortlist, si můžete projít zde. Porota soutěže Epica má na hodnocení prací ještě týden, uzavře se ve čtvrtek 2. prosince. O další týden později budou 9. prosince během online ceremoniálu zveřejněni držitelé zlatých a Grand Prix ocenění. Den na to budou na webu Epica Awards publikovány kompletní výsledky spolu s vítězi stříbrných a bronzových trofejí.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu