Soutěž European Excellence Awards zveřejnila finalisty

O vítězství v prestižní evropské soutěži o nejlepší počiny v oboru public relations se utkají i dva projekty z Česka. NFT burger McDonald’s od agentur Follow Bubble a MSL má tři nominace, jednu kampaň na chytré hodinky Huawei od MSL.

Prestižní evropská soutěž oceňující nejlepší PR projekty European Excellence Awards zveřejnila nominace na vítěze letošního ročníku, o nichž se rozhodne 10. prosince.

O titul velké agentury roku se utkají společnosti Lansons, FleishmanHillard UK, Grayling Communications, Hill+Knowlton Strategies a Faktor 3. Mezi středními a malými agenturami se rozhodne mezi BECG Group, Green Food Lab, Marco Agency, Uniomedia Communications a SlicedBrand.

České barvy mezi finalisty reprezentují dva projekty.

Prvním z nich je projekt NFT burgeru Maestropiece od TMBK pro McDonald’s, jenž připravily agentury Follow Bubble a MSL Group CZ. Nominován je v kategoriích Food& Beverage, Disruptive Communications a kategorii pro agentury z regionu střední Evropy.

„Projekt velmi dobře reprezentuje, jak o komunikaci u nás v McDonald’s přemýšlíme. Vidíme, že úzká spolupráce nejen mezi týmy PR a marketingu, ale také mezi našimi agenturami skvěle funguje. A pokud chceme úspěšně oslovit naši cílovou skupinu, je integrovaná komunikace nezbytná, “ uvedla Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR McDonald´s pro Českou republiku a Slovensko.

Digitální obraz byl vytvořen ve spolupráci s populárním grafikem Tomášem Břínkem, známým pod zkratkou TMBK, a následně vydražen za více než 281 tisíc korun. Získanou částku Nadační fond Dům Ronalda McDonalda do domu v areálu FN Motol, který poskytne ubytování rodinám hospitalizovaných dětí.

Nápad na NFT vzešel z agentury Follow Bubble. „Dlouhodobě se s Mekáčem držíme na špičce digitální komunikace jako průkopníci nových trendů a technologií  a panuje mezi námi naprostá důvěra. I díky ní jsme na vlnu NFT naskočili v podstatě bez přemýšlení a na výsledek jsme opravdu pyšní,“ uvedl „idea maker“ agentury Tomáš Furák a „head of brand reputation“ v MSL Radek Vítek dodal: „Být mezi top 5 shortlistovými agenturami je pro naši mladou agenturu neskutečný úspěch. Jsem opravdu hrdý na celý tým. Je neuvěřitelné, jaké výsledky jsme za rok a půl dosáhli.“

Druhý projekt mezi finalisty je opět z agentury MSL, jde o kampaň pro uvedení chytrých hodinek společnosti Huawei. Je nominovaný v kategorii agentur ze střední Evropy, tedy z Maďarska, Česka, Slovenska a Slovinska.

Huawei s MSL se pro kampaň spojili s akrobatickým pilotem Martinem Šonkou, jenž na svém instagramu uvedl, že hledá nového osobního asistenta, který by měl být „všestranný a být mu po ruce 24 hodin denně, sedm dní v týdnu“. Přihlásily se desítky zájemců, než se ukázalo, že asistentem, který zvládne všechny požadavky, jsou hodinky Huawei Watch 3 Pro.

Kompletní přehled PR projektů nominovaných v letošních European Excellence Awards si můžete projít zde.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia