Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Škoda Auto ČR má nového šéfa marketingu

Na místo vedoucího marketingu Škoda Auto Česká republika nastupuje Libor Šedivák. Zkušený manažer má mnohaletou praxi z různých marketingových pozic v oblasti automotive, posledních 10 let působil v oddělení mezinárodního marketingu automobilky Škoda. Jeho úkolem bude plánování marketingových a sponzoringových aktivit s cílem dále posílit postavení značky Škoda jako lídra tuzemského trhu.

Libor Šedivák vystudoval Stetson University na Floridě, kterou ukončil titulem v oboru International Business. Od roku 2002 působil v různých mediálních agenturách, kde měl na starosti mimo jiné klienty z oblasti automotive. V roce 2011 nastoupil do oddělení globálního marketingu automobilky Škoda, od roku 2016 zde vedl produktovou strategii a komunikaci včetně digitálních a inovačních médií. Od 1. října přebírá zodpovědnost za řízení marketingového týmu Škoda Auto Česká republika.

„Libor Šedivák působí v marketingu automobilky Škoda 10 let a za tu dobu získal spoustu neocenitelných zkušeností. Jsem proto přesvědčen, že právě on je tou správnou osobou, která přispěje k dalšímu rozvoji marketingových aktivit značky Škoda na českém trhu a posune je žádoucím směrem,“ vítá vedoucí obchodní organizace Škoda Auto Česká republika Jiří Maláček nového kolegu. „Chci při této příležitosti popřát Liboru Šedivákovi dostatek sil při zvládání náročných úkolů, které ho v této pro automobilový průmysl složité době čekají, a těším se na spolupráci s ním,“ dodává Jiří Maláček.

Reklama
Know

Nový vedoucí marketingu si uvědomuje náročnost výzvy, která před ním stojí. „Jsem rád, že se mohu podílet na marketingových aktivitách dlouholeté jedničky českého automobilového trhu. Vážím si důvěry, kterou jsem získal, jakkoliv vnímám, že to nebude jednoduchá mise. Celá oblast automotive se rychle a docela radikálně mění, s tím samozřejmě souvisí potřeba implementace nových metod marketingové komunikace. Budu se snažit svým dílem přispět k tomu, aby značka Škoda dále posilovala své postavení. V tomto úsilí se mohu spoléhat na motivovaný tým marketingových profesionálů, kterým Škoda Auto Česká republika disponuje,“ říká Libor Šedivák.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)