Kunstová přichází ze společnosti UlovDomov.cz, v agentuře bude mít na starosti budování důvěryhodné značky.
Do agentury Taste nastoupila do role šéfky marketingu Gabriela Kunstová. Jejím cílem je pomoci Taste budovat důvěryhodnou značku, která se těší zájmu klientů, pozornosti specialistů a respektu konkurentů.
„V předchozích třech letech jsme docela zanedbávali péči o vlastní marketing. Naplnili jsme tak oblíbené rčení o kovářově kobyle. S Gabrielou získá komunikace Taste výjimečně šikovnou leaderku, která souzní s našimi hodnotami a má schopnost s lehkostí převádět nápady v konkrétní činy,“ řekl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.
Kunstová dosud působila jako ředitelka správy v technologické společnosti UlovDomov.cz, dříve také jako Research Consultant v HR společnosti mBlue Czech.
„Odbornost a vzdělávání je hluboká hodnota, která Taste definuje na trhu digitálního marketingu, což je mi blízké. Proto jsem ráda, že právě v Taste mohu pomáhat se zvyšováním spokojenosti zaměstnanců,“ doplňuje Kunstová, která vystudovala Palackého univerzitu v Olomouci, magisterský obor andragogika. Aktuálně studuje také MBA obor Krizový management na Cambridge Business School (CBS) a podle svého LinkedIn působí též jako osobní kouč.
Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele skupiny stojí Jan Makovička.