Šéfkou marketingu agentury Taste je Gabriela Kunstová

Kunstová přichází ze společnosti UlovDomov.cz, v agentuře bude mít na starosti budování důvěryhodné značky.

Do agentury Taste nastoupila do role šéfky marketingu Gabriela Kunstová. Jejím cílem je pomoci Taste budovat důvěryhodnou značku, která se těší zájmu klientů, pozornosti specialistů a respektu konkurentů.

„V předchozích třech letech jsme docela zanedbávali péči o vlastní marketing. Naplnili jsme tak oblíbené rčení o kovářově kobyle. S Gabrielou získá komunikace Taste výjimečně šikovnou leaderku, která souzní s našimi hodnotami a má schopnost s lehkostí převádět nápady v konkrétní činy,“ řekl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.

Kunstová dosud působila jako ředitelka správy v technologické společnosti UlovDomov.cz, dříve také jako Research Consultant v HR společnosti mBlue Czech.

„Odbornost a vzdělávání je hluboká hodnota, která Taste definuje na trhu digitálního marketingu, což je mi blízké. Proto jsem ráda, že právě v Taste mohu pomáhat se zvyšováním spokojenosti zaměstnanců,“ doplňuje Kunstová, která vystudovala Palackého univerzitu v Olomouci, magisterský obor andragogika. Aktuálně studuje také MBA obor Krizový management na Cambridge Business School (CBS) a podle svého LinkedIn působí též jako osobní kouč.

Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory. V čele skupiny stojí Jan Makovička.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)