Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sazka začíná losovat v novém studiu

Losování nejoblíbenější české loterie Sportka má od tohoto týdne zcela novou vizuální podobu. Televizní pořad, který pravidelně sledují stovky tisíc diváků, se bude vysílat z moderního virtuálního studia Vachler Art Company na pražském Žižkově. Mimo unikátních efektů a animací se sázející mohou těšit i na novou znělku.

První losování Sportky v novém hávu se uskuteční již tuto středu 24. listopadu. Studio bude současně odbavovat i další známé číselné loterie z portfolia Sazky, jedná se konkrétně o Šťastných 10 a Euromiliony. „Příprava na veškeré změny trvala více než rok a šlo o skutečně náročný proces. Výsledkem je však jedna z nejmodernějších losovacích místností v Evropě. Velmi se těšíme na zpětnou vazbu od našich zákazníků, kterým jistě neunikne, že jsme se v rámci úprav rozhodli i pro zapojení nových stylistů a vizážistů pečující o oba moderátory,“ říká Veronika Diamantová, tisková mluvčí Sazky.  

Bezpečnost a kontrola na první místě

Modernizace losovacího pořadu se samozřejmě absolutně netýká toho pro sázející nejpodstatnějšího – procesu losování. „Každé losování je neustále přístupné veřejnosti. Na místě je vždy přítomen notář a státní dozor, který dohlíží na regulérnost celého průběhu, a to již od vytahování míčků z trezoru. Losovací osudí jsou rovněž i nadále sledovány čipovými kamerami, které natáčejí veřejnosti přístupný záznam,“ ubezpečuje Veronika Diamantová.

Reklama
ČEZ

Výsledky Sportky sleduje v průměru 600 tisíc diváků

Losování legendární Sportky se na obrazovkách České televize vysílá třikrát týdně a čísla sledovanosti potvrzují jeho popularitu. Při vysokých jackpotech či oblíbených datech sleduje výsledky loterie až 900 tisíc diváků, průměr se pohybuje okolo 600 tisíc.

Každý týden vytvoří hry od Sazky čtyři nové milionáře. Největší podíl generuje právě Sportka, která funguje již od roku 1957. Rekordní výhru získal manželský pár z Pardubického kraje, který si v roce 2013 odnesl rovných 400 milionů korun.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)