Reklamní výdaje byly podle dat Nielsen Admosphere v říjnu meziročně vyšší u všech mediatypů kromě televize. Lépe se oproti loňskému říjnu dařilo především rozhlasovým médiím, kde je meziroční změna nejvyšší (+24 %).
V případě OOH se jedná o změnu ve výši devatenácti procent. Dobře se vedlo i printovým titulům, kde výzkumníci registrují změnu ve výši třinácti procent. TV si naopak o tři procenta pohoršila. Ceníková hodnota reklamního prostoru v TV ovšem v říjnu přesáhla 7 miliard korun. V printu se jednalo o téměř 1,9 miliardy korun, v rádiích o 823 milionů korun.
Za prvních deset měsíců dosáhl nejznatelnějšího zlepšení tisk (+ 9 %). Největší objem vykázala TV reklama s meziroční změnou ve výši čtyř procent. Venkovní reklama po výrazném propadu způsobeném pandemií vylepšuje svou pozici, přesto ve srovnání s loňským rokem propadly investice do ní za období od ledna do srpna o tři procenta.