Reklamní investice byly v říjnu vyšší. Mírně si pohoršila jen TV

Reklamní výdaje byly podle dat Nielsen Admosphere v říjnu meziročně vyšší u všech mediatypů kromě televize. Lépe se oproti loňskému říjnu dařilo především rozhlasovým médiím, kde je meziroční změna nejvyšší (+24 %).

V případě OOH se jedná o změnu ve výši devatenácti procent. Dobře se vedlo i printovým titulům, kde výzkumníci registrují změnu ve výši třinácti procent. TV si naopak o tři procenta pohoršila. Ceníková hodnota reklamního prostoru v TV ovšem v říjnu přesáhla 7 miliard korun. V printu se jednalo o téměř 1,9 miliardy korun, v rádiích o 823 milionů korun.

Za prvních deset měsíců dosáhl nejznatelnějšího zlepšení tisk  (+ 9 %). Největší objem vykázala TV reklama s meziroční změnou ve výši čtyř procent. Venkovní reklama po výrazném propadu způsobeném pandemií vylepšuje svou pozici, přesto ve srovnání s loňským rokem propadly investice do ní za období od ledna do srpna o tři procenta.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist