Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamní investice byly v říjnu vyšší. Mírně si pohoršila jen TV

Reklamní výdaje byly podle dat Nielsen Admosphere v říjnu meziročně vyšší u všech mediatypů kromě televize. Lépe se oproti loňskému říjnu dařilo především rozhlasovým médiím, kde je meziroční změna nejvyšší (+24 %).

V případě OOH se jedná o změnu ve výši devatenácti procent. Dobře se vedlo i printovým titulům, kde výzkumníci registrují změnu ve výši třinácti procent. TV si naopak o tři procenta pohoršila. Ceníková hodnota reklamního prostoru v TV ovšem v říjnu přesáhla 7 miliard korun. V printu se jednalo o téměř 1,9 miliardy korun, v rádiích o 823 milionů korun.

Za prvních deset měsíců dosáhl nejznatelnějšího zlepšení tisk  (+ 9 %). Největší objem vykázala TV reklama s meziroční změnou ve výši čtyř procent. Venkovní reklama po výrazném propadu způsobeném pandemií vylepšuje svou pozici, přesto ve srovnání s loňským rokem propadly investice do ní za období od ledna do srpna o tři procenta.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)