Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prodejna pod novou značkou Anthony’s otevřela v BB Centru

Bývalý módní designér značky T.M.Lewin, Anthony Procopi, se rozhodl s českou společností Inexad vytvořit nový brand Anthony’s. Ten postupně plně nahradí všechny původní prodejny T.M.Lewin v českých nákupních centrech. Přibyl navíc úplně nový butik v pražském BB Centru.

Anthony’s je unikátní ve své široké nabídce pokrývající všechny pánské velikosti. U nás se oblékne každý od hlavy až k patě bez čekání, jelikož se jedná o konfekci,“ říká Jiří Vlček, jednatel společnosti Inexad, která se na novém projektu podílí. Ta dříve značku T.M.Lewin provozovala formou franšízy.

T.M.Lewin doplatila na pandemickou situaci ve Velké Británii, což se odrazilo i na přítomnosti značky na českém trhu. Nicméně nastupujícímu brandu Anthony’s, který prodejny T.M.Lewin převzal, se daří čísla prodejů úspěšně držet,“ dodává Vlček. Podle něj k tomu s jistotou přispěla chuť mužů se i nadále dobře oblékat, a navíc celý šatník vyřešit na jednom místě. 

Reklama
ČEZ

Anthony’s zatím stále funguje jako multibrandový butik, ve kterém se zboží značky T.M.Lewin doprodává, stejně jako boty Barker, které na český trh rovněž Inexad přivedl. Původní prodejna Barker v Havířské ulici byla uzavřena a přemístěna do BB Centra.

Současně s českou expanzí se Vlček a Procopi chtějí vrátit na britský trh, kde už jednají o stávajících lokalitách obchodů končící značky T.M.Lewin.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)