Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pipedrive rozšiřuje marketplace, přibyl Zoom, Google Workspace nebo Microsoft Teams

Startup Pipedrive, který vyvíjí komplexní CRM platformu pro zvyšování prodejů, rozšířil svůj marketplace o sedm nových aplikací. Mezi ně zařadil i nejvýznamnější komunikační nástroje od Googlu, Zoomu a Microsoftu.

Z původních 15 integrací, které měla aplikace po svém spuštění, dosáhl nyní jejich počet téměř 300, překročení tohoto čísla je v plánu do konce letošního roku. Cílem Pipedrive je pokrýt kompletní obchodní cyklus v rámci jedné CRM platformy, respektive veškeré potřeby malých a středních firem, které tvoří hlavní uživatelskou základnu startupu.

„V Pipedrive vyvíjíme naše produkty tak, aby naplňovaly potřeby našich zákazníků. Obchodníci z malých a středních firem zpravidla využívají osvědčené nástroje pro komunikaci a týmovou spolupráci a zároveň je chtějí mít propojené v rámci jedné CRM platformy. Proto vybíráme vždy ty nejrelevantnější aplikace a nativně je integrujeme do našeho marketplace,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky startupu Pipedrive.

Reklama
ČEZ

Nově integrované aplikace v Pipedrive:

● Microsoft Teams pro chat, videohovory i sdílení souborů

● Zoom, nástroj pro videohovory a videokonference

● Google Meet pro týmovou online komunikaci

● QuickBooks, účetní aplikace pro malé a střední podniky

● Xero, cloudová účetní platforma určená malým firmám a jejich poradcům

● Trello, tiketovací nástroj pro projektové řízení a týmovou spolupráci

● Monday, cloudová platforma pro vytváření aplikací a softwaru pro řízení práce

Nativně integrované aplikace nabídnou obchodníkům jednotnou uživatelskou zkušenost, bez nutnosti přepínat aplikace, okna či záložky v prohlížeči. Zároveň nabídnou stejnou funkčnost, jako by byly instalovány samostatně. Pipedrive tak posiluje svou CRM platformu, která přináší na jednom místě potřebné nástroje i přístup k veškerým datům. Obchodníci se tak mohou soustředit na to hlavní: uzavírání kontraktů a neustálé zdokonalování obchodního procesu.

„Chceme, aby malé firmy rostly s námi a mohly využívat všechny nástroje, které odpovídají jejich byznysovým potřebám. Počet integrací proto plánujeme i nadále rozšiřovat a poskytnout tak obchodníkům vše potřebné k hladké týmové spolupráci a rychlejšímu uzavírání obchodů. Soustředit se budeme na vše, co souvisí s prodejem, tedy marketingové a komunikační nástroje, aplikace pro účetnictví, fakturaci, řízení procesů, plánování i zákaznickou podporu,“ dodává Michal Smetana.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)