Tomáše Břínka některé servery označily jako spoluautora spotu Karla Janečka, sám to rozhodně odmítá. Poradit se s právníky zvažuje kvůli slavíkovi TV Nova.
V průběhu pátečního přenosu předávání cen Českého slavíka na Nově uvedl hlavní partner soutěže, Karel Janeček, svůj spot. Bojuje v něm za svobodu v lehce (možná nechtěně parodicky) upravené verzi slavné reklamy značky Apple z roku 1984.
Podle Janečka spot s názvem Bojovník „vyjadřuje ultimativní touhu po svobodě a myšlenku, že odvážní lidé mohou věci měnit a nedopustit návrat doby, kdy se nesmí zpívat. Stateční lidé zabrání novodobé totalitě, která se skrývá pod líbivým heslem ochrany zdraví.“
Následně se na některých odborných marketingových serverech objevila informace, že za myšlenkou spotu stojí TMBK (Tomáš Břínek), který spoluvlastní s Jakubem Horákem agenturu Horak TMBK.
To však TMBK odmítá: „Nejsem spoluautorem spotu Karla Janečka, nedostal jsem za něj žádný honorář a ani jsem nevěděl, že podobný spot vzniká,“ píše na svém twitterovém účtu a pokračuje: „Ano s Jakub Horák jsme přátelé a máme spolu založené s.r.o., přes které řešíme své projekty – původně mě k nové podobě Českého slavíka přizval, ale nakonec je to jeho sólová akce. Rozhodně nechci, aby bylo mé jméno spojované s včerejším self-promotion večerem Karla Janečka a jeho závěrečnou řečí.“
A následně doprovodil TMBK prohlášení i obrázkem se sdělením: „Co si objenáš z Wishe…“

Překvapená z celého vysílání i z vystoupení Karla Janečka pak byla i samotná televize Nova. Ta na svém twitterovém účtu uvedla, že bude „s právníky hledat cestu, zda lze při dnešní mediální legislativě v budoucnu podobným excesům zabránit“.

Režisérem zmíněného spotu Karla Janečka „Bojovník“ je Jakub Forman, produkci zajistila agentura Nice!