Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

NetMonitor bude přesněji měřit strávený čas

NetMonitor od 1. ledna vylepšuje své služby díky nástroji s názvem Sonar. Ten přesněji měří čas strávený uživateli na webových stránkách a lépe zachycuje intervaly na stránkách s „dlouhým“ obsahem. 

„Vylepšení projektu NetMonitor pomocí Sonaru přináší reálnější pohled na způsob konzumace obsahu webových stránek, což bude vidět především u provozovatelů s audio a videoobsahem. Jedná se o změnu, která lépe popíše chování uživatelů v online prostředí,“ komentoval zavedení metodické změny Michal Hanák, předseda výkonné rady SPIR.

Zatímco doposud byl čas strávený na stránkách měřen tak, že po 30 minutách neaktivity bylo započítávání přerušeno, Sonar zohlední veškerý aktivní strávený čas a data tak budou přesnější. Metodologická změna zabrání také možnosti prodlužovat strávený čas a návštěvy uměle pomocí automatického obnovení stránky.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)