Prodejní místa společnosti Sazka, která dosud fungovala jako výdejna pro Balíkovnu od České pošty, je možné od listopadu využívat i k podání vlastního balíku. Rozšíření služby se týká téměř 1 500 míst s terminálem Sazky po celé republice.
„Balík si na Sazka terminál poslaly a vyzvedly už řádově milióny zákazníků. Spolupráce s partnery Balíkovna od České pošty a DPD vylepšuje nabídku doručení balíku pro zákazníky desítek tisíc eshopů. Jsem rád, že nyní přidáváme i možnost odeslání vlastní zásilky na našich terminálech doslova na jedno pípnutí. Do konce roku budou tyto služby k dispozici na více než 1 500 místech po celé republice,“ říká Jan Schmiedhammer, ředitel finančních a transakčních služeb Sazky.
Prodejny s terminálem Sazky zákazníkům velmi často nabízí přívětivější otevírací dobu, než je tomu například v případě České pošty. Velká většina míst je dostupná i ve večerních hodinách, nebo dokonce non stop.
Aby byla zásilka na terminálu přijata, je nutné ji opatřit správným adresním štítkem, který je možné vygenerovat jak na webových stránkách České pošty, tak i v její mobilní aplikaci. Na stejném místě lze také uhradit poštovné, jehož cena začíná na 65 Kč za zásilku. Následně stačí zásilku odevzdat na nejbližším místě s terminálem Sazky. Mimo novinky v podobě posílání zásilek lze i nadále na vybraných prodejnách s terminálem Sazky také balíky vyzvedávat.