Marketing Dáme jídlo nově vede Kristína Poláková

Novou ředitelkou marketingu Dáme jídlo se stala Kristína Poláková. Zkušená manažerka se v oboru marketingu a komunikace pohybuje již dvě dekády. Na pozici v Dáme jídlo přichází ze sesterské společnosti foodpanda na Slovensku, kde má marketing na starosti od března letošního roku a této agendě se bude věnovat i nadále.

Před nástupem do Dáme jídlo působila v celé řadě marketingových pozic, například v integrované komunikační agentuře na budování globálního digitálního týmu pro společnost Škoda Auto nebo na tvorbě partnership projektů společnosti Unibail-Rodamco. V rámci skupiny Delivery Hero, která vlastní Dáme jídlo v Česku i značku foodpanda na Slovensku, bude mít na starosti marketing pro oba trhy. Sdílený management pro český a slovenský trh se ve skupině osvědčil už na několika pozicích v obchodním oddělení.

„Zaměření na zákazníka nemůže firma jen deklarovat, ale musí ho skutečně žít. Posunutí Dáme jídlo na novou úroveň zákaznické zkušenosti vidím v kombinaci dat, komunikačních možností a inovativních technologií. Jako svoji úlohu cítím efektivní propojování a budování synergií mezi těmito oblastmi, které jsou typické pro rychle rostoucí segment quick commerce. Marketing musí být úzce spojen se samotným produktem a zákazník musí cítit, že v Dáme jídlo všichni táhnou za jeden provaz, aby mu přinesli tu nejlepší zákaznickou zkušenost,“ říká Kristína Poláková.

Pokračovat bude také v komplexní kampani Porce života navíc. „Inovativní řešení a digitalizace nám pomáhají pracovat se zákazníky a přinášet jim maximální uživatelské pohodlí naší služby. Osobně mi dělá velkou radost, že můžeme zákazníkům přinášet čas navíc, který mohou využívat k tomu, na čem jim nejvíce záleží. Důkazem toho je například nová síť online prodejen Dáme market. Těším se, že se nám bude dařit zákazníky překvapit a nadchnout našimi novými přístupy,“ dodává Poláková.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen