Novou ředitelkou marketingu Dáme jídlo se stala Kristína Poláková. Zkušená manažerka se v oboru marketingu a komunikace pohybuje již dvě dekády. Na pozici v Dáme jídlo přichází ze sesterské společnosti foodpanda na Slovensku, kde má marketing na starosti od března letošního roku a této agendě se bude věnovat i nadále.
Před nástupem do Dáme jídlo působila v celé řadě marketingových pozic, například v integrované komunikační agentuře na budování globálního digitálního týmu pro společnost Škoda Auto nebo na tvorbě partnership projektů společnosti Unibail-Rodamco. V rámci skupiny Delivery Hero, která vlastní Dáme jídlo v Česku i značku foodpanda na Slovensku, bude mít na starosti marketing pro oba trhy. Sdílený management pro český a slovenský trh se ve skupině osvědčil už na několika pozicích v obchodním oddělení.
„Zaměření na zákazníka nemůže firma jen deklarovat, ale musí ho skutečně žít. Posunutí Dáme jídlo na novou úroveň zákaznické zkušenosti vidím v kombinaci dat, komunikačních možností a inovativních technologií. Jako svoji úlohu cítím efektivní propojování a budování synergií mezi těmito oblastmi, které jsou typické pro rychle rostoucí segment quick commerce. Marketing musí být úzce spojen se samotným produktem a zákazník musí cítit, že v Dáme jídlo všichni táhnou za jeden provaz, aby mu přinesli tu nejlepší zákaznickou zkušenost,“ říká Kristína Poláková.
Pokračovat bude také v komplexní kampani Porce života navíc. „Inovativní řešení a digitalizace nám pomáhají pracovat se zákazníky a přinášet jim maximální uživatelské pohodlí naší služby. Osobně mi dělá velkou radost, že můžeme zákazníkům přinášet čas navíc, který mohou využívat k tomu, na čem jim nejvíce záleží. Důkazem toho je například nová síť online prodejen Dáme market. Těším se, že se nám bude dařit zákazníky překvapit a nadchnout našimi novými přístupy,“ dodává Poláková.