Lidl oprášil ve vánoční kampani původně Dylanovu hitovku Časy se mění

© Lidl

Po loňské písni Václava Neckáře Půlnoční se letos Lidl spojil s Kateřinou Marií Tichou, nositelkou hudební ceny Anděl. Natočili spolu velmi aktuální vánoční spot v doprovodu legendární písně Časy se mění. Reklama reflektuje celospolečenskou situaci a vyjadřuje přání, aby na každé změně bylo vždy i něco přínosného.

Ani rok 2021 nebyl jednoduchý, proto si Lidl pro svou letošní vánoční kampaň vybral velmi aktuální téma. Vánoční příběh ukazuje, že každá změna, která člověka zastihne, může přinést i něco dobrého – záleží totiž na každém, jak ke změně přistoupí.

https://www.youtube.com/watch?v=ktIX1BYcTk4

Zpěvačka Kateřina Marie Tichá, známá ze spolupráce se skupinou Jelen, představila minulý týden svůj nový klip ke skladbě Časy se mění, coververzi písně Boba Dylana The Times They Are A-Changing, kterou nahrála se skupinou Bandjeez a dalšími hosty. A právě tato verze skladby vznikla exkluzivně pro Lidl a doprovodila letošní vánoční spot.

„Když mě Lidl oslovil, jestli bych se nezhostila úkolu přezpívat píseň Boba Dylana pro letošní vánoční kampaň, a představil mi scénář kampaně, dlouho jsem neváhala. Zvlášť, když se jedná o takový hit a zařazený do aktuálního kontextu. Doufám, že se naše verze bude líbit,“ komentuje spolupráci zpěvačka. „Pokud budou diváci pozorní, uvidí mě na konci spotu s kytarou v ruce. Schválně, kolik z nich mě pozná,“ dodává s úsměvem.

Vánoční reklamní spot se natáčel v Praze v prodejně Lidl v ulici Vysočanská. V TV bude k vidění od 20. listopadu v minutové verzi, pro zájemce pak bude na YouTube k dispozici celý 2:50minutový příběh. Hlavní slogan kampaně zní: Časy se mění, Vánoce zůstávají.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Agentura roku shortlist