Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Knowlimits hájí prvenství v Recma Quali-pack Report

Česká komunikační agentura Knowlimits opětovně obsadila první příčku v aktuálním Quali-pack Reportu, který vydává pařížský institut Recma, jediná nezávislá společnost hodnotící mediální agentury v globálním měřítku. Kknowlimits získala hodnocení „high profile“ a jako jediná agentura v celé ČR známku A+. S velkým náskokem vede také kategorii new-biz.

Společnost Recma hodnotí agentury nejen podle výše obratu, ale především podle kvalitativních aspektů – vitality a struktury. Ty zohledňují například přístup k novým tendrům, tedy schopnost přinášet účinná řešení, která zahrnují jak inovativní mediální strategii, tak i efektivní cenovou nabídku pro zadavatele. Dále je zohledňována také účast v oborových soutěžích nebo typ klientů, pro které mediální agentura pracuje.  Celkem je sledováno osmnáct kritérií. Hodnocení provádí pařížský institut Recma dvakrát ročně a tři roky po sobě s cílem umožnit dlouhodobé srovnání kvalitativních aspektů hodnocených agentur.

V nejaktuálnější vydání Recma Quali-pack Reportu obhájila agentura Knowlimits prvenství v žebříčku mediálních agentur v České republice. Agentura získala 16 bodů, takzvaný „high profile“, a dosáhla tak nejvyššího stupně hodnocení mezi mediálními agenturami (nezávislými i síťovými) na českém trhu. Agentura si vede lépe z hlediska vitality, kde získala deset bodů a obsadila tak první příčku.

Reklama
Know

„Těší nás, že jsme opětovně dosáhli na nejvyšší hodnocení v Recma Quali-pack Reportu a ukázali, že naše hodnoty a přístup k práci a našim klientům jsou konzistentní. I nadále posilujeme a rozvíjíme naše týmy, abychom klientům mohli poskytovat komplexní a kvalitní služby,“ komentuje umístění Markéta Dyllong, managing partner Knowlimits.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)